Німецький автовиробник Volkswagen AG вимагає, щоб співробітники одного з його заводів на півдні Китаю працювали понаднормово, щоб компенсувати виробничі втрати після того, як частина персоналу захворіла на COVID-19, пише Bloomberg із посиланням на джерело.
Ключові факти
- Автовиробник організував персонал у кількох майстернях на заводі, яким він управляє з China FAW Group Co. у Фошані, провінція Гуандун, щоб вони працювали по 11 годин на зміну, у дві зміни на день, принаймні, три дні, оскільки він прагне надолужити втрачену вигоду до кінця року, згідно з джерелом та службовою запискою компанії, з якою ознайомився Bloomberg.
- Робітники на заводі зазвичай працюють вісім годин на зміну. Новий графік розпочався 19 грудня і триватиме до 21 грудня та поширюється на деяких співробітників на лініях зварювання, фарбування, загального збирання та ремонту.
- За словами джерела, зміни були внесені після того, як забагато робітників захворіло на Covid. У Китаї спостерігається сплеск Covid після того, як минулого місяця він відмовився від суворих обмежень. Хвиля захворюваності може порушити глобальні ланцюжки поставок та економіку загалом.
- Хоча перші великі спалахи Covid після зсуву були зосереджені у великих містах, таких як Пекін, вже є ознаки поширення у виробничі регіони. Зокрема, випадки Covid зафіксували на заводі BMW AG у Шеньяні, північний Китай.
- VW має кілька великих виробничих центрів у Китаї, включаючи Чанчунь на півночі, Шанхай на сході та Фошань на півдні. Усі три на початку цього року зіткнулися з наслідками жорсткої політики Китаю щодо Covid Zero, зокрема тижневими блокуваннями. Однак, попри ці зусилля, VW, як і раніше, доводилося час від часу зупиняти виробництво або змінювати виробничі графіки.
- Завод FAW-Volkswagen у Фошані має річну виробничу потужність 600 000 одиниць та виробляє моделі як VW, так і Audi.
Контекст
Виробник електромобілів Tesla Inc. поетапно призупинятиме виробництво на своєму заводі у Шанхаї з кінця місяця до початку січня на тлі модернізації виробничої лінії та вповільнення споживчого попиту, пише Bloomberg. Напередодні стало відомо, що Tesla скоротить виробничі зміни на заводі вже в понеділок і відкладе приймання на роботу деяких нових співробітників.
На початку грудня Китай оголосив про широкомасштабні послаблення щодо спірних обмежень президента Сі Цзіньпіна, повʼязаних з коронавірусом, оскільки зʼявилися нові докази економічної шкоди від боротьби з пандемією.
У листопаді виробничий сектор Китаю скоротився швидше, ніж очікувалося, оскільки масові обмеження для боротьби з рекордною кількістю випадків захворювання на COVID-19 уповільнили виробництво другої завбільшки економіки світу.
Політика «нульової терпимості до COVID» – головне гальмо другої завбільшки економіки світу. Позитивний момент її уповільнення – падіння попиту на енергоносії, що може привести до зниження цін та зменшення темпів інфляції у США та Європі. По всьому Китаю відновилися масові локдауни: влада намагається стримати найсильніший спалах COVID-19 з початку пандемії, він відбувся в усіх регіонах країни.
![Exxon слідом за Shell відмовляється від танкерів, які перевозять російську нафту /Фото Shutterstock](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/5d/58ad949b-05ed76f6e8e79295494f501f83c1f5db.jpg?v=1720_1)
![Перше інтервʼю нового очільника «Нафтогазу» Олексія Чернишова. Про ринкові тарифи, дефолт, збитки та Берлінську стіну з урядом /Фото з особистого архіву](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/0/c5/e6c27f7f-76b5cf4a97018c86b80cd2e2383ddc50.jpeg?v=2894_3)
![«Ми інвестували та продовжимо інвестувати в Україну». CEO Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі про бізнес та інвестиції в Україну під час війни /Фото Артем Галкін](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/d/d4/959ddc59-0c6dc3322df571e83603a484a55fdd4d.jpg?v=4476_1)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.