Категорія
Новини
Дата

Пошукові запити українською в e-commerce зростають. Promodo дослідила тенденцію за категоріями

1 хв читання

Пошукові запити українською в e-commerce зростають. Promodo дослідила тенденцію за категоріями /Ілюстрація Shutterstock

Ілюстрація Shutterstock

Середня кількість комерційних запитів українською мовою в Google зросла на 5% за 2024 рік. Очікується, що цьогоріч середня кількість пошукових запитів українською зросте до 36,6%. Про це йдеться в дослідженні Promodo, проведеному на основі 341 000 запитів у різних галузях електронної комерції.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

Ключові факти

  • У категорії «Зоотовари» 41% пошукових запитів – українською. Зокрема, «корм для котів» зріс на 49% за рік, до 12 100 запитів. «Корм для котов» користувачі шукають удвічі рідше – 6600 запитів.
  • У категорії «Електроніка» частка запитів українською становить 21,3% проти 78,7% російською мовою. Це на 4,4% більше, ніж роком раніше. Наприклад, пошук словосполучення «безпровідні навушники» зріс на 3%, до 22 800 запитів за рік, тоді як «беспроводные наушники» шукали на 18% рідше відносно 2023 року – 22 200 раз.
  • Категорія «Алкоголь» українською мовою зросла до 21,4% частки всіх пошукових запитів при пошуку товарів. Зростання – 3,5% рік до року. Зокрема, слово «текіла» користувачі шукають на 22% більше, ніж у 2023-му. Всього 6600 запитів. Втім, попри падіння російськомовної версії слова «текила» на 18%, кількість таких запитів – 8100.   
  • Позитивна динаміка у ніші «Дитячі товари», де запити українською мовою зросли із 47,8% до 50,6%. Замість російськомовного слова «игрушки» українці почали частіше використовувати «іграшки». Використання українськомовного варіанта слова зросло на 49% за рік, до 40 500 запитів. Цей показник зрівнявся з російськомовними запитами «игрушки», кількість яких також 40 500. 
  • Третини досягла частка комерційних запитів у категорії «Косметика». Зокрема, запит «пудра для обличчя» збільшився на 233%, тоді як «пудра для лица» впав на 21%.
  • У медицині найбільше зростання показав запит «амізон ціни» – плюс 179%. Майже 30% усіх пошукових запитів у категорії – українською. Роком раніше їх було 26%. У категорії «Спорт» частка пошуку товарів українською мовою – 43%.
  • Середня кількість пошукових запитів українською мовою у 2024 році зросте до 36,6%, очікують у Promodo. 

Контекст

У 2023 році майже 26% пошукових запитів у e-commerce була українською мовою, йдеться в минулорічному дослідженні Promodo. Кількість пошукових запитів слова «текіла» українською мовою за два роки зросла на 86%, а «корм для котів» – на 326%. 

За даними компанії EVO, торік майже 10 млн українців купували товари онлайн. З них 1,5 млн зробили свою першу покупку саме у 2023-му. А загальна сума продажів товарів і послуг через інтернет становила понад 182 млрд грн. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні