Компанія Meta Platforms Inc створює нову групу, яка зосередиться на створенні платних продуктів та функцій для своїх платформ Facebook, Instagram та WhatsApp, пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Цей крок поставить Meta на той же курс, що й Snap та Twitter, які встановили оплату за розблокування додаткових функцій.
- «Будь-який новий продукт доповнюватиме наш існуючий рекламний бізнес», – повідомив агентству представник Meta.
- Компанія не планує вводити оплату за відключення реклами та прагне надалі розвивати рекламний бізнес, заявив голова відділу реклами та бізнес-продуктів Meta Джон Хегеман в інтервʼю Verge.
- У довгостроковій перспективі Meta вважає, що платні функції стануть більшою частиною її бізнесу, сказав він.
- Минулого місяця Meta зафіксувала своє перше в історії квартальне падіння виручки, оскільки страхи перед рецесією та конкурентний тиск знизили продаж реклами.
- За інформацією Verge, групу під назвою New Monetization Experiences очолить Пратіті Райчоудхурі, який раніше керував дослідницьким відділом Meta.
Контекст
У лютому котирування Meta впали на постмаркеті більш ніж на 20% після публікації звіту за IV квартал 2021 року. Капіталізація корпорації Марка Цукерберга обвалилася на $200 млрд, повідомляв Financial Times. Акції компанії впали після того, як Meta заявила, що її дохід у I кварталі не виправдає прогнозів Волл-стріт через «конкуренцію, що зростає». Головна причина – конкуренція з боку інших платформ, насамперед TikTok, сказав голова компанії Марк Цукерберг.
Наприкінці лютого Meta вилетіла з десятки найбільших компаній світу. Компанія Цукерберга опустилася з шостого на 11-те місце за ринковою вартістю після найбільшого місячного падіння за всю історію.
Meta почала серйозно працювати над пропозицією щодо розміщення облігацій за останні кілька місяців, а рішення було ухвалене після оприлюднення обсягу доходів наприкінці липня. Пропозиція, яка охоплювала облігації з терміном погашення від пʼяти до 40 років, отримала замовлення від інвесторів на понад $30 млрд, попит був зміщений у бік довгострокових облігацій.
У серпні власниця Facebook – Meta Platforms Inc – залучила $10 млрд під час свого першого в історії розміщення облігацій. Компанія сподівається профінансувати викуп акцій та забезпечити інвестиції для модернізації свого бізнесу
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.