Категорія
Новини
Дата

Meta розраховує залучити $10 млрд від першого розміщення облігацій – Reuters

Власник Facebook – Meta Platforms Inc – має намір залучити $10 млрд під час свого першого в історії розміщення облігацій, пише Reuters із посиланням на два джерела, близькі до угоди.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Пропозиція, яка охоплювала облігації з терміном погашення від 5 до 40 років, отримала замовлення від інвесторів на понад $30 млрд, повідомили джерела агентства. Вони додали, що попит був зміщений у бік довгострокових облігацій.
  • Вихід компанії на ринок може дати їй більше фінансових можливостей, зазначають співрозмовники агентства. Meta нині намагається фінансувати дорогі ініціативи, як-от віртуальний метавсесвіт та Reels, водночас як грошова маса поступово зменшується.
  • Meta почала серйозно працювати над пропозицією за останні кілька місяців, а рішення було ухвалене після оприлюднення обсягу доходів наприкінці липня, зазначає агентство. Різні терміни погашення пропозиції дадуть Meta більші можливості для фінансування в майбутньому, йдеться в повідомленні.

Контекст

Влітку 2021 року Facebook уперше досягла ринкової вартості $1 трлн. Акції виросли після того, як окружний суд Колумбії відхилив антимонопольні позови проти Facebook щодо придбання Instagram та WhatsApp.

У лютому котирування Meta впали на постмаркеті більш ніж на 20% після публікації звіту за IV квартал 2021 року. Капіталізація корпорації Марка Цукерберга обвалилася на $200 млрд, повідомляв Financial Times. Акції компанії впали після того, як Meta заявила, що її дохід у I кварталі не виправдає прогнозів Волл-стріт через «конкуренцію, що зростає». Головна причина – конкуренція з боку інших платформ, насамперед TikTok, сказав голова компанії Марк Цукерберг.

Наприкінці лютого Meta вилетіла з десятки найбільших компаній світу. Компанія Цукерберга опустилася з 6-го на 11-е місце за ринковою вартістю після найбільшого місячного падіння за всю історію.

У липні американські гіганти соціальних медіа втратили майже $47 млрд ринкової вартості на торгах через стрімке зростання збитків Snap Inc., яке викликало занепокоєння інвесторів щодо перспектив онлайн-реклами. Ринкова вартість Snap від початку року впала на 65% – до $26,75 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні