Український онлайн-сервіс виклику авто Uklon наприкінці цього місяця виходить на ринок Узбекистану, йдеться у пресрелізі. Сервіс буде доступний у столиці країни, Ташкенті.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- В Узбекистані працюватиме Uklon App – застосунок для пасажирів та Uklon Driver App – застосунок для водіїв.
- Також компанія надаватиме сервіс доставки.
- Згідно з повідомленням, вихід на ринок Ташкента є кроком у реалізації стратегії експансії компанії.
- «У 2023 році розпочали нашу експансію в інші країни, бо впевнені, що можемо конкурувати з глобальними гравцями. Більше того, віримо що український продукт і наші цінності дозволять зайняти вагому частку ринку в новій країні», – повідомив співзасновник Uklon Сергій Смусь.
- Наразі сервіс працює у 27 містах України, мобільний застосунок Uklon завантажили понад 12 млн разів.
Контекст
У 2017 році Uklon спробував запустити проєкт у столиці Грузії – Тбілісі, але вже наступного року через велику конкуренцію компанія відмовилася розвивати цей напрямок і вирішила зосередитися виключно на українському ринку.
У грудні 2021-го компанія оголосила про вихід на ринок Молдови, але через початок війни та проблеми з компанією-партнером у березні 2022 року цей напрямок закрила.
Uklon у травні 2022-го повідомляв про запуск міжнародної франшизи. Пріоритетними ринками в компанії визначали країни Балтії, Польщу, Словаччину та Чехію.
Uklon – українська продуктова ІТ-компанія, розробник однойменного онлайн-сервісу виклику авто. За 13 років роботи Uklon розширив географічне охоплення в Україні до 27 міст, а мобільний застосунок Uklon завантажили понад 12 млн разів.
У травні Uklon вийшов на ринок Азербайджану. Компанія запустила онлайн-сервіс виклику авто у партнерстві з локальним маркетплейсом Umico.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.