Uklon Delivery, сервіс доставки від Uklon, запускає послугу кур’єрської доставки для бізнес-клієнтів. Спершу сервіс працюватиме у Києві, йдеться в пресрелзі компанії.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Наразі функціонал Uklon Delivery доступний лише для В2В користувачів. Згодом доставка курʼєрами буде доступна для користувачів пасажирського застосунку Uklon.
- Кур’єри Uklon Delivery зможуть доставляти їжу, продукти, документи, дрібну техніку та інші товари від партнерів, за умови, що вага не перевищуватиме 10 кг. Доправлення замовлень здійснюватиметься протягом години з моменту оформлення та прийняття замовлення на доставку. Усі кур’єри матимуть брендовані термосумки та здійснюватимуть доставку на мототранспорті.
- «Ми підключаємо перших партнерів – за результатами співпраці та за відгуками наших клієнтів розвиватимемо функціонал кур’єрської доставки вже для всіх користувачів сервісу Uklon», – зазначив Head of Uklon Delivery Олександр Білоусов.
- Спершу Uklon запускає кур’єрську доставку у Києві, далі планує розширення географії сервісу (детальніше про курʼєрську доставку Uklon — в інтервʼю Forbes).
Контекст
Про плани Uklon запустити сервіс доставки Forbes писав у жовтні цього року. Серед партнерів, які підтвердили перемовини про співпрацю з Uklon, була мережа ресторанів фаст-фуду KFC.
На початку листопада СЕО Uklon Сергій Гришков в інтерв’ю AIN заявив, що в компанії не планують додавати в свій додаток розділ із можливістю замовляти доставку їжі.
«У нас не було і поки що цього немає в планах», – зазначив Гришков. Він наголосив, що компанія планує сфокусуватися саме на В2В-доставці останньої милі.
На українському ринку доставки їжі з ресторанів лідирують два міжнародних гравці: іспанський Glovo та естонський Bolt Food. У грудні 2022 року частка іспанського сервісу на ринку перевищувала 50%, за оцінкою генеральної менеджерки Glovo в Україні Марини Павлюк. Bolt Food також збільшує свою частку ринку, говорив Forbes у жовтні регіональний менеджер Іван Гринчук. Сервіс має на платформі 3000 ресторанів і щомісяця підключає по 200 нових. Конкуренцію лідерам намагається нав’язати сервіс Loko від «Сільпо». Крім продуктів, там можна замовити страви з 700 ресторанів. Ще у квітні 2023-го їх було 250.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.