Категорія
Новини
Дата

Uklon Delivery запускає курʼєрську доставку. Деталі

1 хв читання

Uklon Delivery запускає курʼєрську доставку. /надано пресслужбою

Uklon Delivery запускає курʼєрську доставку. Фото надано пресслужбою

Uklon Delivery, сервіс доставки від Uklon, запускає послугу кур’єрської доставки для бізнес-клієнтів. Спершу сервіс працюватиме у Києві, йдеться в пресрелзі компанії. 

📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку

Ключові факти 

  • Наразі функціонал Uklon Delivery доступний лише для В2В користувачів. Згодом доставка курʼєрами буде доступна для користувачів пасажирського застосунку Uklon.
  • Кур’єри Uklon Delivery зможуть доставляти їжу, продукти, документи, дрібну техніку та інші товари від партнерів, за умови, що вага не перевищуватиме 10 кг. Доправлення замовлень здійснюватиметься протягом години з моменту оформлення та прийняття замовлення на доставку. Усі кур’єри матимуть брендовані термосумки та здійснюватимуть доставку на мототранспорті. 
  • «Ми підключаємо перших партнерів – за результатами співпраці та за відгуками наших клієнтів розвиватимемо функціонал кур’єрської доставки вже для всіх користувачів сервісу Uklon», – зазначив Head of Uklon Delivery Олександр Білоусов.
  • Спершу Uklon запускає кур’єрську доставку у Києві, далі планує розширення географії сервісу (детальніше про курʼєрську доставку Uklon — в інтервʼю Forbes).

Контекст 

Про плани Uklon запустити сервіс доставки Forbes писав у жовтні цього року. Серед партнерів, які підтвердили перемовини про співпрацю з Uklon, була мережа ресторанів фаст-фуду KFC. 

На початку листопада СЕО Uklon Сергій Гришков в інтерв’ю AIN заявив, що в компанії не планують додавати в свій додаток розділ із можливістю замовляти доставку їжі. 

«У нас не було і поки що цього немає в планах», – зазначив Гришков. Він наголосив, що компанія планує сфокусуватися саме на В2В-доставці останньої милі.

На українському ринку доставки їжі з ресторанів лідирують два міжнародних гравці: іспанський Glovo та естонський Bolt Food. У грудні 2022 року частка іспанського сервісу на ринку перевищувала 50%, за оцінкою генеральної менеджерки Glovo в Україні Марини Павлюк. Bolt Food також збільшує свою частку ринку, говорив Forbes у жовтні регіональний менеджер Іван Гринчук. Сервіс має на платформі 3000 ресторанів і щомісяця підключає по 200 нових. Конкуренцію лідерам намагається нав’язати сервіс Loko від «Сільпо». Крім продуктів, там можна замовити страви з 700 ресторанів. Ще у квітні 2023-го їх було 250.  

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд