Компанія Ability AI залучила перші $1,1 млн інвестицій у pre-seed раунді, повідомив CEO та співзасновник стартапу Євген Виборов. Компанія, заснована у вересні 2023-го, розробляє «ШІ-маркетолога» для допомоги малому й середньому бізнесу. Продукт – у закритому бета-тестуванні, повний запуск платформи має відбутися до кінця 2024 року, дізналася редакторка Forbes.
Деталі
- Раунд очолив український фонд SMRK. Також до фінансування приєднався український SID Venture Partners та низка українських та західних бізнес-ангелів, зокрема Ентоні Венус, Кетрін Даль, Нік Білогірський, Андрій Аксельрод, Домінік Шіавоне, Віталій Лаптенок, Дебора МакГаргл, Джозеф Лемей, Кендал Хоуп Такер.
- Поточна оцінка Ability AI – $10 млн.
- Наразі у команді стартапу десять людей, вони базуються переважно в Україні. Інвестиції засновники Ability AI планують витратити на розширення команду, пришвидшення розробки продукту та запуск системи для клієнтів у США та Європі.
Контекст
«Я в штучному інтелекті скільки себе пам’ятаю, у 2007-му в мене була дипломна робота з ШІ», – каже дніпрянин Виборов. Ability AI – його третій бізнес. Перший – заснованого на початку 2010-х аутсорсера з фокусом на стартапи WebiNerds – він продав у 2018-му. Другий – фінтех-стартап YayPay, який Виборов розвивав разом із кофаундером Ентоні Венусом, – у 2020-му за €17 млн придбав стратегічний інвестор, французька компанія Quadient.
За умовами угоди Виборов мав три роки попрацювати на корпорацію-покупця, близько 100 людей команди YayPay залишалися в Україні. «Це були найскладніші роки», – каже він про корпоративну карʼєру. Виконавши зобов’язання Виборов знову повернувся до підприємництва. У співзасновники взяв давнього бізнес-партнера ще з часів WebiNerds – засновника дніпровської IT-компанії Cimon.io Олексія Осипенка. Ніні він – технічний директор Ability AI.
Кофаундери перебирали різні ідеї бізнесу у гарячій ніші генеративного штучного інтелекту й зупинилися на ШІ-автоматизації цифрового маркетингу. Під капотом Ability AI – так звані ШІ-агенти, що розробляють платні маркетингові кампанії для рекламних майданчиків на кшталт Google та Meta під контролем людини.
Більшість існуючих маркетингових ШІ-продуктів дають маркетологам чи підприємцям просто стандартну платформу з набором інструментів, каже Виборов. «Я бачу, що світ трошки зміниться і основну масу прийняття рішень візьмуть на себе агенти. – Продовжує він. – Люди ж ухвалюватимуть рішення виключно коли потрібно».
Потенційна аудиторія Ability AI – малі й середні компанії з річним оборотом близько $15-20 млн. Наразі готова перша частина платформи – «ШІ-стратег», що на основі даних про бізнес розробляє детальну стратегію маркетингової кампанії. Наразі продукт проходить закрите бета-тестування, з часом до нього додаватимуть нові функції. Повну версію платформи засновники планують запустити до кінця 2024 року. Мета – дати підприємцеві можливість зосередитися на креативних, стратегічних рішеннях і якості самого продукту, доки агенти роблять рутинну роботу маркетолога, каже Виборов.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.