Категорія
Новини
Дата

Український стартап Rentberry залучив десятки мільйонів інвестицій через краудфандинг за рік війни. Раніше він зібрав $30 млн на ICO

Заснований українцями у США стартап Rentberry, який спрощує процес спрощує оренду, у 2022 році підняв понад $15 млн від понад 9 000 інвесторів через краудфандингові платформи StartEngine, WeFunder та Republic, повідомив AIN з посиланням на фаундерів компанії. Остаточна сума, вочевидь, більша.

Ключові факти

  • На липень 2023-го платформа для довгострокової оренди житла Rentberry залучила $34,6 млн, свідчать дані Crunchbase. У 2022-му стартап мав щонайменше два краудфандингові раунди на $20,3 млн за оцінкою $25 млн.
  • Восени 2023-го компанія планує провести ще один краудфандинговий раунд на суму $30 млн з оцінкою в $100 млн, каже співзасновник Олексій Любінський. 
  • Rentberry заявляє, що працює 60 країнах світу. На січень 2022-го стартап оперував у 40 країнах. 
  • Кількість активних користувачів щомісяця – 3 млн. Для порівняння, у 2022-му їх було 1 млн на місяць.
  • Виторг компанія не розголошує, але дохід Rentberry з 2022-го зріс майже на 200%, стверджує Любінський. На початок того ж року компанія заробляла на основних ринках — США, Велика Британія, Німеччина — близько $1 млн на місяць.

Контекст

Заснований у 2015 році Олексієм Любинським, Лілією Остапчук, Олександром Котовсковим та Денисом Голубовським, стартап Rentberry будує Airbnb для довгострокової оренди, де можна ефективно поторгуватися на відкритому аукціоні за оренду нового житла. Фаундери Rentberry побудували компанію навколо формули – «виріши свій біль». На платформі можна порівнювати себе з конкурентами, вказуючи суму та тривалість контракту, кредитний рейтинг, рівень доходу та інші фактори.

Спочатку сервіс працював виключно на США, а згодом розширився на Європу та Азію. В українському офісі розробки Rentberry – 30 співробітників.

Rentberry не вперше збирає кошти на краудфандингу. У 2020 році компанія залучила $2,3 млн на платформі WeFunder від понад 2 000 приватних інвесторів. Серед венчурних інвесторів стартапу фонди Zing Capital, 808 Ventures, Beechwood Ventures тощо.

У 2017 році компанія провела ICO – первинний випуск токенів, випустила власну криптовалюту на блокчейні та продала її на $30 млн. Це був рекорд для Proptech-сфери. Токени BERRY придбали близько 22 000 людей.

У 2022-му Любинський розповідав Forbes, що ідею з ICO підкинув його друг, засновник компанії Alty Леонід Горєв, але у деталі вдаватися не хоче. Його стартап – один із тих, хто підірвав довіру до такого методу фінансування. З моменту запуску токен BERRY знизився в ціні з $0,1 за штуку до $0,0008. На профільних форумах його називають не інакше як «шахрайством». Практичного використання токенам на платформі не знайшлося. Функції з їх використанням із сайту Rentberry прибрали у березні 2021 року. «Тоді я сказав: «Треба це забути і викреслити зі свого життя», – казав Любинський.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні