Категорія
Новини
Дата

Українці на Чорну пʼятницю найчастіше купують техніку, косметику і одяг. Що компаніям варто знати у сезон знижок – дослідження

1 хв читання

Black Friday в Україні /Ілюстрація Shutterstock

У Чорну пʼятницю найзатребуванішою стає категорія побутової техніки, свідчить дослідження Webpromo Фото Ілюстрація Shutterstock

Користувачі очікують запуску знижок на тиждень раніше за Чорну пʼятницю 28 листопада – у Fake Friday, йдеться в дослідженні Webpromo. Аналітики пояснили, як ще змінюється поведінка українських споживачів у сезон знижок.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • У Чорну пʼятницю найзатребуванішою стає категорія побутової техніки, свідчить дослідження Webpromo споживчої поведінки українців у період жовтень–грудень за останні три роки. На період знижок активно зростав попит на кавоварки, міксери та інші дрібні гаджети. 
  • На компʼютерну техніку основний попит формують чоловіки. У топі категорій також іграшки й дитячий одяг.
  • Пошуковий інтерес та кількість промоакцій зростають уже з перших чисел листопада і формують ранній сплеск продажів 11 листопада – на Всесвітній день шопінгу. 
  • Традиційно 11 листопада – на Всесвітній день шопінгу – найбільші знижки пропонують китайські маркетплейси (Aliexpress, Temu), на яких активно купують українські споживачі. Для ритейлерів це означає, що конкуренція за клієнта починається на три тижні раніше фактичного сезону знижок. У цей період українські інтернет-магазини активно включаються у боротьбу за покупця.
  • Через соцмережі готові купувати 73% молоді віком 18-34 роки. Водночас 64% споживачів не вірять знижкам, для інших важливу роль відіграють прозорі цінові переваги та соціальна позиція бренду.
  • Оскільки 44% українців не звертають увагу на бренд, акценти в комунікації мають зміститися з логотипа на конкретні переваги та вигоди продукту для споживача, зазначають аналітики агенції.

Дві третини покупців розпочинають пошук у Google чи Youtube. В агенції Webpromo радять бізнесу інвестувати у ремаркетинг протягом усього сезону знижок, використовувати прозорі цінові переваги, спиратись на омніканальну систему та акцентуватись у комунікації на конкретних перевагах і вигодах продукту для споживача.

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Чорна п'ятниця. Дослідження Webpromo

Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Дослідження ґрунтується на Webpromo Data – внутрішній аналітичній базі агенції Webpromo, яка акумулює показники ринку. Для глибокого аналізу поведінки та інтересів споживачів взято відповідний період високого сезону (жовтень – грудень) протягом 2021–2024 років. Також були використані інструменти Google Market Explorer та дані аналітичних агенцій, що досліджують український ринок.

Агенція інтернет-маркетингу Webpromo – заснована у 2008 році та спеціалізується на розробці та реалізації комплексних стратегій інтернет-маркетингу, зокрема SEO, контекстної реклами, SMM, аналітики та автоматизації digital-кампаній. Співвласники – Олександр Поліщук, Юрій Копишинський і Дмитро Лисенко. Виторг комппанії у 2024-му склав 95 млн грн, що на 7 млн грн менше, ніж роком раніше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні