Категорія
Новини
Дата

«Чорна пʼятниця». Українці купували на Rozetka дорожчі товари, середній чек зріс на 40%

1 хв читання

Офлайн-магазин Rozetka /Пресслужба Rozetka

Офлайн-магазин Rozetka Фото Пресслужба Rozetka

Протягом «чорної пʼятниці» у найбільшого онлайн-ритейлера в Україні Rozetka середній чек зріс на 40%, а у лідерах продажів опинилися дорожчі товари, зокрема віскі й мобільні телефони. Про це Forbes Ukraine повідомила пресслужба компанії.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти 

  • Під час «чорної пʼятниці» (ЧП) на Rozetka більш ніж у три рази збільшилися продажі товарів у категорії «Краса та здоровʼя», майже у три рази – алкогольних напоїв, харчових продуктів і товарів для дітей. Порівняно з ЧП-2023 продажі новорічних подарунків збільшилися на 50%, зубної пасти – на 65%, павербанків – на 70%.
  • Продаж українських товарів зріс на 15% і сягнув 25% від усього асортименту Rozetka, каже співвласник онлайн-ритейлера Владислав Чечоткін. За його словами, у лідерах продажів – шоколадні цукерки та новорічна колекція чаю. 
  • У 2024 році середній чек зріс на 40% порівняно із середнім чеком протягом усього року. «Українці стали купувати дорожчі товари: побутову хімію, віскі, павербанки, мобільні телефони, ноутбуки», – каже Чечоткін. 
  • Найбільше витрачали грошей і купували під час «чорної пʼятниці» у Києві, Харкові та Львові. «У Центрі та на Заході лідерами продажу були засоби гігієни, у Херсоні найпопулярніші товари – новорічні подарунки та цукерки «Святий Миколай», а у Харкові – ігристе», – каже Чечоткін. 
  • Три найдорожчі кошики покупців за період «чорної пʼятниці» у 2024 році містили товари на суму 800 000 грн (15 зарядних станцій), 505 000 грн (три компʼютери, системний блок і газонокосарка) та 500 000 грн (23 ноутбуки). 
Найпопулярніші товари до та під час великої війни на Rozetka у період «чорної пʼятниці»

Найпопулярніші товари до та під час великої війни на Rozetka у період «чорної пʼятниці»

Контекст 

Виторг магазинів «JYSK Україна» під час «чорної пʼятниці» перевищив 500 млн грн, каже Country Director компанії Євген Іваниця. «Це рекорд виторгу за 10 днів», – додає він. Загальний приріст виторгу ритейлера склав 109% відносно періоду «чорної пʼятниці» у 2023 році.

Про збільшення продажів звітують опитані мережі з різних сегментів. Виторг техноритейлера «Фокстрот» за вісім днів розпродажів зріс утричі проти трьох звичайних тижнів місяця, говорить CEO мережі Олексій Зозуля. 

В «Алло» середній чек акційного періоду зріс на 35% проти середини листопада. Хоча його сума залишилася на рівні минулого року – близько 5000 грн, кількість чеків зросла на 70% проти середини листопада та на 25% – проти «чорної пʼятниці» 2023 року, зазначають у пресслужбі мережі.

«Середній чек склав майже 9000 грн», – наводить дані Зозуля з «Фокстроту». Водночас найдовший чек у мережі містив 112 товарів і побив минулорічний рекорд – тоді було 72 товари в одному чеку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні