Категорія
Новини
Дата

«Чорна пʼятниця». Українці купували на Rozetka дорожчі товари, середній чек зріс на 40%

1 хв читання

Офлайн-магазин Rozetka /Пресслужба Rozetka

Офлайн-магазин Rozetka Фото Пресслужба Rozetka

Протягом «чорної пʼятниці» у найбільшого онлайн-ритейлера в Україні Rozetka середній чек зріс на 40%, а у лідерах продажів опинилися дорожчі товари, зокрема віскі й мобільні телефони. Про це Forbes Ukraine повідомила пресслужба компанії.

Ключові факти 

  • Під час «чорної пʼятниці» (ЧП) на Rozetka більш ніж у три рази збільшилися продажі товарів у категорії «Краса та здоровʼя», майже у три рази – алкогольних напоїв, харчових продуктів і товарів для дітей. Порівняно з ЧП-2023 продажі новорічних подарунків збільшилися на 50%, зубної пасти – на 65%, павербанків – на 70%.
  • Продаж українських товарів зріс на 15% і сягнув 25% від усього асортименту Rozetka, каже співвласник онлайн-ритейлера Владислав Чечоткін. За його словами, у лідерах продажів – шоколадні цукерки та новорічна колекція чаю. 
  • У 2024 році середній чек зріс на 40% порівняно із середнім чеком протягом усього року. «Українці стали купувати дорожчі товари: побутову хімію, віскі, павербанки, мобільні телефони, ноутбуки», – каже Чечоткін. 
  • Найбільше витрачали грошей і купували під час «чорної пʼятниці» у Києві, Харкові та Львові. «У Центрі та на Заході лідерами продажу були засоби гігієни, у Херсоні найпопулярніші товари – новорічні подарунки та цукерки «Святий Миколай», а у Харкові – ігристе», – каже Чечоткін. 
  • Три найдорожчі кошики покупців за період «чорної пʼятниці» у 2024 році містили товари на суму 800 000 грн (15 зарядних станцій), 505 000 грн (три компʼютери, системний блок і газонокосарка) та 500 000 грн (23 ноутбуки). 
Найпопулярніші товари до та під час великої війни на Rozetka у період «чорної пʼятниці»

Найпопулярніші товари до та під час великої війни на Rozetka у період «чорної пʼятниці»

Контекст 

Виторг магазинів «JYSK Україна» під час «чорної пʼятниці» перевищив 500 млн грн, каже Country Director компанії Євген Іваниця. «Це рекорд виторгу за 10 днів», – додає він. Загальний приріст виторгу ритейлера склав 109% відносно періоду «чорної пʼятниці» у 2023 році.

Про збільшення продажів звітують опитані мережі з різних сегментів. Виторг техноритейлера «Фокстрот» за вісім днів розпродажів зріс утричі проти трьох звичайних тижнів місяця, говорить CEO мережі Олексій Зозуля. 

В «Алло» середній чек акційного періоду зріс на 35% проти середини листопада. Хоча його сума залишилася на рівні минулого року – близько 5000 грн, кількість чеків зросла на 70% проти середини листопада та на 25% – проти «чорної пʼятниці» 2023 року, зазначають у пресслужбі мережі.

«Середній чек склав майже 9000 грн», – наводить дані Зозуля з «Фокстроту». Водночас найдовший чек у мережі містив 112 товарів і побив минулорічний рекорд – тоді було 72 товари в одному чеку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд