В Україні запустили акселераційну програму «Відважна» для українок, які заснували мікро- чи малий бізнес або мріють це зробити, повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації. Жінок-підприємниць запрошують до подання заявок на проєкт.
Ключові факти
- Проєкт запустила мережа центрів «Дія.Бізнес» за підтримки Мінцифри і Офісу з розвитку підприємництва та експорту за сприяння глобальної ініціативи She’s Next Empowered by Visa.
- «Проєкт обʼєднує в одну спільноту 5000 підприємиць і допоможе отримати нові ресурси для масштабування власної справи. Продовжуємо будувати країну підприємців», – зазначив віцепремʼєр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
- Підприємниці зможуть обрати зручний для себе спосіб участі – онлайн чи офлайн. Програма передбачає 12 навчальних модулів. Серійні воркшопи для учасниць підготували представники Visa, Silpo, Multiplex, 1991 Accelerator, Grape, Board, Klopotenko, засновниці українських брендів GASANOVA, Cover та інших.
- Онлайн-формат передбачає участь 5000 жінок, незалежно від локації, досвіду чи етапу розвитку бізнесу. Щоб долучитися до програми, достатньо заповнити реєстраційну форму на сайті.
- Офлайн-формат передбачає попередній конкурсний відбір на основі заповнених реєстраційних форм (детальні правила для участі доступні на сайті). Навчання проходитиме в малих групах (8–16 осіб) на базі 10 центрів підтримки підприємців «Дія.Бізнес» і включатиме в себе офлайн-сесії з експертами та менторами, практичні семінари та домашню роботу.
- За результатами проходження офлайн-програми буде сформовано рейтинг учасниць. 10 учасниць зможуть представити свої проєкти журі. Ще дві компанії оберуть серед тих, хто пройшов онлайн-навчання. Для цього потрібно надіслати мотиваційний лист та розроблений бізнес-план після завершення останнього модуля програми.
- Два найкращі проєкти у номінаціях «Дебютантка» та «Візіонерка» отримають по $5000 цільової фінансової допомоги в рамках програми She’s Next Empowered by Visa для впровадження бізнес-ініціатив.
Контекст
Раніше Visa опублікувала дослідження в рамках кампанії Sheʼs Next Empowered. За його даними, 9 з 10 бізнесів, що належать українським жінкам, пропонують товари і послуги лише у межах країни, але всі підприємниці зацікавлені навчитися вести бізнес за кордоном.
Для 42% підприємниць основною мотивацію розпочати власну справу є прагнення збільшити дохід. Водночас 29% українських бізнесвумен стурбовані ризиком, що бізнес не лишить їм часу на відпочинок.
Загалом дослідження показало, що жінки-лідерки виявляють великий інтерес до цифрового маркетингу та соціальних мереж і бажають розширити свій бізнес на міжнародному рівні.
Провідними секторами, в яких працюють жіночі бізнеси, є краса та здоровʼя (17%), роздрібна торгівля (12%), сільське господарство та продовольство (12%), освіта (8%) і піар та маркетинг (7%).
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.