Продуктова ІТ-компанія EVO за підтримки Visa, агенції Banda, Мінцифри та МЗС створила маркетплейс Made with bravery – електронний майданчик, на якому продаватимуться товари, виготовлені в Україні. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Ключові факти
- Мета проєкту – об’єднати у спільноту українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів, зазначили в компанії.
- На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.
- Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації. Зокрема, продавцем на маркетплейсі може бути виключно суб`єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник/продавець товарів високої якості. У першу чергу йдеться про бренди, що представлені у соціальних мережах, мають гарні фото та опис товару. Також у пріоритеті – виробники унікальних, автентичних речей.
- 5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі United24. Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку і відбудову держави.
- Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу. Доставку придбаних товарів здійснює національний оператор поштового зв’язку Укрпошта. Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора.
- «Запускаємо офіційний маркетплейс України, щоб презентувати наших виробників світові. 5% від вартості товару буде переказано United24. Тому кожна покупка на Made with bravery – це допомога у відбудові України», – прокоментував подію президент Володимир Зеленський.
Контекст
Ініціативу UNITED24 запустили на початку травня. Головний амбасадор – президент Зеленський. Його пост про запуск платформи зібрав понад $1 млн». Амбасадори залучають гроші для трьох напрямів: оборона та розмінування, медична допомога і відбудова України.
Однак втома від благодійності зростає і в Україні, і у світі. Донатити стали менше. Forbes порахував, що за червень 20 найбільших фондів зібрали на підтримку України 3,1 млрд грн – це найменший місячний приріст із початку війни і на 28% менше, ніж у травні. «Більшість людей вважають, що вони зробили свій внесок, тому завести їх на нову історію дуже важко», – каже співзасновниця агенції Gres Todorchuk PR та координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.
Україні доводиться вигадувати все нові способи залишатись у фокусі світової уваги. В бою використовували креатив – Зеленський у вигляді голограми виступив на найбільшій у Європі технологічній виставці VivaTech. Про війну в Україні говорили зірки, як-от: співаки Пол Маккартні та Біллі Айліш, мільярдер і засновник корпорації Virgin Group Річард Бренсон, а також актор Шон Пенн.
Новий етап – системна підтримка амбасадорами-зірками. Серед залучених UNITED24: голлівудський актор Лієв Шрайбер, футболіст і тренер Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, музичний гурт Imagine Dragons та креативний директор бренду Balenciaga Демна Гвасалія.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.