Категорія
Новини
Дата

В Україні запустили маркетплейс для підтримки експорту. 5% від вартості товару буде надходити United24

Продуктова ІТ-компанія EVO за підтримки Visa, агенції Banda, Мінцифри та МЗС створила маркетплейс Made with bravery – електронний майданчик, на якому продаватимуться товари, виготовлені в Україні. Про це йдеться у пресрелізі компанії.

Список найбільших експортерів, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та ще два десятки ексклюзивних матеріалів. Forbes Україна випустив новий номер журналу. Купити його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

- Мета проєкту – об’єднати у спільноту українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів, зазначили в компанії. 

- На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.

- Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації. Зокрема, продавцем на маркетплейсі може бути виключно суб`єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник/продавець товарів високої якості. У першу чергу йдеться про бренди, що представлені у соціальних мережах, мають гарні фото та опис товару. Також у пріоритеті – виробники унікальних, автентичних речей. 

- 5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі United24. Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку і відбудову держави.

- Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу. Доставку придбаних товарів здійснює національний оператор поштового зв’язку Укрпошта. Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. 

- «Запускаємо офіційний маркетплейс України, щоб презентувати наших виробників світові. 5% від вартості товару буде переказано United24. Тому кожна покупка на Made with bravery – це допомога у відбудові України», – прокоментував подію президент Володимир Зеленський.

Контекст

Ініціативу UNITED24 запустили на початку травня. Головний амбасадор – президент Зеленський. Його пост про запуск платформи зібрав понад $1 млн». Амбасадори залучають гроші для трьох напрямів: оборона та розмінування, медична допомога і відбудова України.  

Однак втома від благодійності зростає і в Україні, і у світі. Донатити стали менше. Forbes порахував, що за червень 20 найбільших фондів зібрали на підтримку України 3,1 млрд грн – це найменший місячний приріст із початку війни і на 28% менше, ніж у травні. «Більшість людей вважають, що вони зробили свій внесок, тому завести їх на нову історію дуже важко», – каже співзасновниця агенції Gres Todorchuk PR та координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.  

Україні доводиться вигадувати все нові способи залишатись у фокусі світової уваги. В бою використовували креатив – Зеленський у вигляді голограми виступив на найбільшій у Європі технологічній виставці VivaTech. Про війну в Україні говорили зірки, як-от: співаки Пол Маккартні та Біллі Айліш, мільярдер і засновник корпорації Virgin Group Річард Бренсон, а також актор Шон Пенн

Новий етап – системна підтримка амбасадорами-зірками. Серед залучених UNITED24: голлівудський актор Лієв Шрайбер, футболіст і тренер Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, музичний гурт Imagine Dragons та креативний директор бренду Balenciaga Демна Гвасалія.

Матеріали по темі
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні