Медіа про електронну танцювальну музику Mixmag запрацює в Україні 24 серпня, йдеться у пресрелізі. Склад редакції наразі невідомий, український Mixmag планує відмовитись від посади головного редактора, обмежившись випускаючим редактором, фріланс-авторами та медіаменеджментом.
Ключові факти
- Компанія Wasted Talent вже запустила франшизи у майже двох десятках локалізацій у різних країнах: Франція, Японія, Бразилія, Нідерланди тощо.
- До їх числа приєдналась і Україна завдяки угоді між Wasted Talent LTD. та київською музичною агенцією Go West Bureau.
- «Придбання франшизи Mixmag – це важливий крок у рамках нашої загальної стратегії з побудови двосторонніх дружніх, творчих та ділових зв’язків між українською сценою та міжнародним ринком», – повідомили у Go West.
- У агенції також анонсували «розширення ліцензії». Зокрема, в деяких країнах під брендом Mixmag відбуваються вечірки та освітні події; працюють однойменні радіо, тікет-сервіси та академії.
Контекст
Mixmag – найбільше у світі медіа, присвячене танцювальній електронній музиці та діджей-культурі, яке цього року відзначає своє 40-річчя.
Перший номер друкованого журналу Mixmag побачив світ 1 лютого 1983 року в Лондоні.
У 2017 році Mixmag придбала лондонська компанія Wasted Talent LTD., що фокусується на співпраці з комерційними брендами та інтегрує їх у музичну індустрію завдяки власній мережі контактів та медіа. Серед клієнтів Wasted Talent: Netflix, Spotify, Adidas, Burberry, Saint Laurent, Farfetch та ін.
![З Днем журналіста. Що війна залишила від бізнесу та редакцій найбільших українських медіа. Спойлер – не дочекаєтесь /Фото Колаж Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/0/ab/a7d06f26-49918d5f45421b9c361377d44d9e5ab0.jpg?v=1257_5)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.