Категорія
Новини
Дата

В Україні запустять франшизу видання про електронну музику Mixmag

1 хв читання

Медіа про електронну танцювальну музику Mixmag запрацює в Україні 24 серпня, йдеться у пресрелізі. Склад редакції наразі невідомий, український Mixmag планує відмовитись від посади головного редактора, обмежившись випускаючим редактором, фріланс-авторами та медіаменеджментом.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Компанія Wasted Talent вже запустила франшизи у майже двох десятках локалізацій у різних країнах: Франція, Японія, Бразилія, Нідерланди тощо.
  • До їх числа приєдналась і Україна завдяки угоді між Wasted Talent LTD. та київською музичною агенцією Go West Bureau. 
  • «Придбання франшизи Mixmag – це важливий крок у рамках нашої загальної стратегії з побудови двосторонніх дружніх, творчих та ділових зв’язків між українською сценою та міжнародним ринком», – повідомили у Go West.
  • У агенції також анонсували «розширення ліцензії». Зокрема, в деяких країнах під брендом Mixmag відбуваються вечірки та освітні події; працюють однойменні радіо, тікет-сервіси та академії. 

Контекст

Mixmag – найбільше у світі медіа, присвячене танцювальній електронній музиці та діджей-культурі, яке цього року відзначає своє 40-річчя. 

Перший номер друкованого журналу Mixmag побачив світ 1 лютого 1983 року в Лондоні. 

У 2017 році Mixmag придбала лондонська компанія Wasted Talent LTD., що фокусується на співпраці з комерційними брендами та інтегрує їх у музичну індустрію завдяки власній мережі контактів та медіа. Серед клієнтів Wasted Talent: Netflix, Spotify, Adidas, Burberry, Saint Laurent, Farfetch та ін. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд