Команда «Укрзалізниці» розробляє модель зміни тарифів на пасажирські перевезення, йдеться про СВ та «Інтерсіті+», повідомив в інтерв’ю Forbes Ukraine керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський. Серед пропозицій – щоб ціни на квитки залежали від популярності рейсів та часу доби
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- «Укрзалізниця» розробляє модель, яка передбачає кілька тарифних змін, повідомив Перцовський.
- Перша зміна передбачає помірне підвищення базових тарифів щорічно з урахуванням інфляції.
- Також УЗ просить уряд прибрати державне регулювання на ціни квитків класу СВ. «Попри високу вартість, їх розкуповують найшвидше», – пояснив Перцовський.
- Також гнучке ціноутворення пропонуємо для всіх класів Інтерсіті+. При цьому можуть бути встановлені певні цінові «стелі».
- Ще одна пропозиція передбачає введення більше гнучкої, динамічної тарифної моделі, щоб можна було варіювати ціни на квитки залежно від годин та днів та інших параметрів. При цьому залишатимуться й найбільш доступні тарифи для тих, для кого критична саме вартість
- При цьому до кінця війни українці точно матимуть змогу купувати доступні квитки, запевнив Перцовський. «Це наше зобов’язання як соціальної компанії».
Контекст
За перше півріччя «Укрзалізниця» перевезла на 23% більше пасажирів, ніж торік, – 13,3 млн.
За останній рік до повномасштабного вторгнення Росії УЗ перевезла близько 25 млн пасажирів.
У червні УЗ зафіксувала рекордні показники: 100 000 пасажирів за добу та 2,5 млн за місяць загалом. Із чим пов’язане таке зростання та який прогноз до кінця року – в інтерв’ю Forbes керівника пасажирського напряму УЗ Олександра Перцовського.
2022 рік «Укрзалізниця» завершила зі збитком у майже 11 млрд грн. Збиток від пасажирських перевезень склав 13,3 млрд грн.
У 2023-му «Укрзалізниця» отримала 5 млрд грн прибутку проти 9,6 млрд грн збитків у 2022-му.
Востаннє компанія підвищувала тарифи на 3–72% на міжнародні пасажирські перевезення в грудні 2023 року. Вартість квитків на поїзд Київ – Варшава – Київ, попит на який залишається ажіотажним, зросла на 72%. На проїзд в «Інтерсіті+» Київ – Перемишль – Київ ціна збільшиться на 26%, а в нічному поїзді Одеса – Перемишль – Одеса – у діапазоні 37–49%.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.