Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Українські пасажири більш вибагливі до умов подорожі, ніж європейці». Керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський – про брак квитків, 20 нових «Інтерсіті» та складне питання тарифів. Інтервʼю

8 хв читання

Олександр Перцовський, УЗ /надано пресслужбою

Олександр Перцовський Фото надано пресслужбою

Купувати квитки на потяги «Укрзалізниці» цього сезону – особливий квест. За три роки може стати ще складніше: вагонний парк УЗ суттєво зменшиться. Зараз середній вік вагонів компанії – 31 рік, каже в інтерв’ю Forbes керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський. Як «Укрзалізниця» збирається уникнути колапсу?

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

За перше півріччя «Укрзалізниця» перевезла на 23% більше пасажирів, ніж торік – 13,3 млн. До кінця року їхня кількість перевищить 27 млн, або на 10% більше, ніж у 2021-му, прогнозує керівник пасажирського напряму «Укрзалізниці» Олександр Перцовський в інтерв’ю Forbes Ukraine. За останній рік до повномасштабного вторгнення Росії УЗ перевезла близько 25 млн пасажирів. 

Щонайменше 6,5 млн громадян з початку війни покинули країну. З чим пов’язане таке зростання? Закриті аеропорти, багато військових, групові замовлення для дітей, називає він причини. «Зараз УЗ працює максимально наближено до моделі авіакомпанії Ryanair – світового зразка ефективності», – каже менеджер. 

Попри це купити квитки на потяги УЗ навіть у межах країни – непросте завдання, на міжнародні – треба «полювати» місяцями. Які причини та як компанія збирається вирішувати цю проблему, Forbes розпитав керівника пасажирського напряму УЗ Олександра Перцовського.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд