Німецький автоконцерн Volkswagen планує інвестувати у шахти для власного виробництва акумуляторних елементів. Компанія намагається хоча б наполовину задовольняти власний попит ы продавати їх іншим клієнтам, пише Reuters.
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
Ключові факти
- Volkswagen розраховує, що акумуляторна компанія PowerCo має стати глобальним постачальником акумуляторів, а не просто виробляти продукцію для потреб автоконцерна.
- PowerCo почне з постачання елементів Ford для 1,2 млн автомобілів, що збираються в Європі на електричній платформі Volkswagen MEB.
- У довгостроковій перспективі Volkswagen планує виробляти достатньо таких елементів, і більша частина його виробничих потужностей розміщуватиметься в Європі та Північній Америці.
- Головна проблема компанії – нестача потужностей з видобутку корисних копалин. Тому компанії необхідно безпосередньо інвестувати у шахти. Автовиробник співпрацював раніше з гірничодобувними компаніями в Канаді, де будуватиме свій перший завод із виробництва акумуляторів у Північній Америці.
Контекст
Виготовлення чи закупівля акумуляторів за розумною ціною є головною проблемою для таких автовиробників, як Volkswagen, Tesla та Stellantis.
Tesla вклала у виробництво акумуляторів більше, ніж Volkswagen, проте їй важко наростити виробництво. Американський виробник електромобілів змушений залучати азіатських постачальників.
Компанія PowerCo, яка створена в 2022 році, планує вже до 2030-го мати річний обсяг продажів у €20 млрд. Наразі вона не запустила масове виробництво. Воно розпочнеться лише у 2025 році на заводі PowerCo у німецькому Зальцгіттері, потім у 2026-му – в іспанській Валенсії, згодом у 2027 році – в канадському Онтаріо.
Для досягнення головної мети – продавати доступні електромобілі, в яких 40% витрат припадає на акумулятори, – Volkswagen намітив 5-річний план витрат на €180 млрд, з яких до €15 млрд буде виділено на три вже оголошені заводи з виробництва акумуляторів і деякі джерела сировини.
Лідерами у виробництві акумуляторів для електрокарів наразі є азіатські виробники: CATL, LG Chem і Samsung SDI.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.