Німецький автоконцерн Volkswagen планує інвестувати у шахти для власного виробництва акумуляторних елементів. Компанія намагається хоча б наполовину задовольняти власний попит ы продавати їх іншим клієнтам, пише Reuters.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Volkswagen розраховує, що акумуляторна компанія PowerCo має стати глобальним постачальником акумуляторів, а не просто виробляти продукцію для потреб автоконцерна.
- PowerCo почне з постачання елементів Ford для 1,2 млн автомобілів, що збираються в Європі на електричній платформі Volkswagen MEB.
- У довгостроковій перспективі Volkswagen планує виробляти достатньо таких елементів, і більша частина його виробничих потужностей розміщуватиметься в Європі та Північній Америці.
- Головна проблема компанії – нестача потужностей з видобутку корисних копалин. Тому компанії необхідно безпосередньо інвестувати у шахти. Автовиробник співпрацював раніше з гірничодобувними компаніями в Канаді, де будуватиме свій перший завод із виробництва акумуляторів у Північній Америці.
Контекст
Виготовлення чи закупівля акумуляторів за розумною ціною є головною проблемою для таких автовиробників, як Volkswagen, Tesla та Stellantis.
Tesla вклала у виробництво акумуляторів більше, ніж Volkswagen, проте їй важко наростити виробництво. Американський виробник електромобілів змушений залучати азіатських постачальників.
Компанія PowerCo, яка створена в 2022 році, планує вже до 2030-го мати річний обсяг продажів у €20 млрд. Наразі вона не запустила масове виробництво. Воно розпочнеться лише у 2025 році на заводі PowerCo у німецькому Зальцгіттері, потім у 2026-му – в іспанській Валенсії, згодом у 2027 році – в канадському Онтаріо.
Для досягнення головної мети – продавати доступні електромобілі, в яких 40% витрат припадає на акумулятори, – Volkswagen намітив 5-річний план витрат на €180 млрд, з яких до €15 млрд буде виділено на три вже оголошені заводи з виробництва акумуляторів і деякі джерела сировини.
Лідерами у виробництві акумуляторів для електрокарів наразі є азіатські виробники: CATL, LG Chem і Samsung SDI.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.