Для Tesla настає вирішальний момент у боротьбі за більш дешеві акумулятори для своїх електромобілів, пише Reuters. Компанія Ілона Маска найняла китайських і корейських постачальників матеріалів, щоб знизити вартість та збільшити енергію у своїх новітніх акумуляторних елементах.
Ключові факти
- Tesla залучила китайські компанії Ningbo Ronbay New Energy та Suzhou Dongshan Precision Manufacturing, щоб допомогти скоротити витрати на матеріали.
- Якщо компанія впорається з продуктивними проблемами та досягне амбітних виробничих цілей, то Маск зможе виконати свою мрію про створення 20 млн автомобілів до 2030 року.
- Tesla також підписала угоду з корейською L&F Co про постачання катодів із високим вмістом нікелю.
- Компанія Маска планує збільшити власне виробництво за рахунок елементів корейської LG Energy Solution та японської Panasonic для забезпечення майбутнього виробництва електромобілів.
- LG і Panasonic постачатимуть осередки для Cybertruck. Нестача батарей означає, що заводи зупиняться, як заявив Маск інвесторам на початку березня.
Контекст
Нова батарея зіграє ключову роль у випуску наприкінці цього року Cybertruck із нержавіючої сталі, першої нової моделі компанії більш ніж за 3 роки.
Tesla розглянула три варіанти акумуляторів, щоб гарантувати, що їхній запуск не буде відкладено: менші елементи 2170, які широко використовуються в інших моделях Tesla, елементи 4680 і дешевші літій-залізо-фосфатні елементи. Осередок 4680, розроблений Tesla, який названий так через свої зовнішні розміри (діаметр 46 мм, довжина 80 мм), має вирішальне значення для майбутніх планів компанії, що має намір виробляти електрокари на заводах у Техасі, Каліфорнії, Неваді та Берліні для використання в моделях від Model Y до Cybertruck.
На початку 2022 року Tesla підписала першу угоду про постачання нікелю з Talon Metals Corp на руднику Тамарак у Міннесоті. Компанія Ілона Маска прагне отримати ключове американське джерело металу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.