Категорія
Новини
Дата

Володимир Матвійчук виходить з бізнесу «Галя Балувана». Під його управлінням залишаться 13 магазинів з понад 900

1 хв читання

Співзасновник «Галі Балуваної» Володимир Матвійчук /Співвласник «Галі Балуваної» Володимир Матвійчук

Співзасновник «Галі Балуваної» Володимир Матвійчук Фото Співвласник «Галі Балуваної» Володимир Матвійчук

Співзасновник мережі «Галя Балувана» Володимир Матвійчук прийняв рішення вийти з компанії. «Мені стало складно розвивати мережу», – сказав у коментарі Forbes Ukraine підприємець.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти 

  • «Від співзасновниці бренду Алли Теліги прийшла пропозиція, і я переуступив бренд», – каже Матвійчук.
  • Власні 13 магазинів він залишає під своїм управлінням. Основний фокус зосередить на розвитку власних торгових марок: MultiCook, Gabar та MultiBar. 

Контекст 

Володимир Матвійчук почав бізнес у 2018 році з відкриття невеликого магазину «Галя Балувана» в Луцьку, вклавши в цей бізнес близько €30 000, розповідав RAU підприємець.

Компанія працює за франчайзингом в Україні під вивіскою «Галя Балувана» та за кордоном як MultiСook. У 2022-му Матвійчук припинив продаж франшиз «Галі Балуваної» в Україні. Відтоді фокус лише на експансії. На експорт підприємець пропонує франшизу майстерні та магазину заморожених напівфабрикатів. 

У січні 2024 року партнер-франчайзі мережі відкрив перший MultiСook у США. Заклад розташувався у Філадельфії на площі 110 кв. м. Для американського ринку паушальний внесок франшизи становить €5000, роялті – €100.

У квітні 2024 року Матвійчук запустив мережу гастробарів Gabar. Перший відкрився у Луцьку. Його площа – 170 кв. м. У просторі планували реалізувати три напрями – кавʼярню, кафе і фастфуд.

«На першому поверсі буде кухня для швидкої видачі замовлень, на другому – столики на 30 місць з барною стійкою», – казав Матвійчук. Меню Gabar налічує понад 100 страв різних кухонь світу. Зокрема, комплексні другі страви з гарніром і м’ясом, салати, супи, бургери та десерти. Мета закладу – видавати замовлення за 5-7 хвилин. 

Загалом у компанії понад 900 магазинів. З них за кордоном працює понад 80 точок у 15 країнах. Найбільше – у Польщі: майже 50 магазинів, писав Forbes Ukraine у 2024 році.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні