Перший американський магазин MultiСook від українського виробника напівфабрикатів «Галя Балувана» почав роботу в Філадельфії (штат Пенсільванія, США). Про це повідомив співзасновник компанії Володимир Матвійчук. У коментарі Forbes він розповів, що наступний магазин відкриється в Чикаго.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- За словами Матвійчука, франшиза MultiСook була продана у Філадельфію ще 2 вересня 2023 року.
- Площа приміщення у Філадельфії становить 110 кв. м. У магазині продають заморожені вареники, пельмені, сирники, млинці, деруни, зрази, голубці та інші напівфабрикати.
- «У нас уже вісім партнерів у США, плануємо відкрити 100 магазинів по всій Америці у 2024 році. У Чикаго чекаємо відкриття наприкінці лютого», – розповів співзасновник мережі «Галя Балувана».
- Для американського ринку паушальний внесок франшизи становить €5000, роялті – €100.
Контекст
Володимир Матвійчук почав бізнес у 2018 році з відкриття невеликого магазину «Галя Балувана» в Луцьку, вклавши в цей бізнес близько €30 000, розповідав RAU підприємець.
Компанія працює за франчайзингом в Україні під вивіскою «Галя Балувана» та за кордоном як MultiСook. У 2022-му Матвійчук припинив продаж франшиз «Галі Балуваної» в Україні. Відтоді фокус лише на експансії. На експорт підприємець пропонує франшизу майстерні та магазину заморожених напівфабрикатів.
Загалом у компанії понад 830 магазинів. З них за кордоном працює понад 80 точок у 15 країнах. Найбільше – у Польщі: майже 50 магазинів.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.