Категорія
Новини
Дата

Замість «Auchan» в ТРЦ Arricano у Запоріжжі та Кривому Розі відкриються супермаркети «Сільпо»

1 хв читання

Компанія Arricano анонсувала оновлення якірного продуктового орендаря у двох своїх ТРК у Запоріжжі та Кривому Розі. Замість гіпермаркетів мережі «Auchan Україна» у ТРК «Сонячна Галерея» та City Mall у червні відкриються супермаркети «Сільпо», йдеться в пресрелізі компанії.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Реконструкцію площ під нові супермаркети у Запоріжжі та Кривому Розі «Сільпо» розпочне у квітні, йдеться в пресрелізі Arricano. Площа кожного з них складає близько 8000 кв. м.
  • «Продовжуємо інвестувати в розвиток наших ТРЦ, не чекаючи на закінчення війни», — розповіла CEO Arricano Анна Чуботіна. Вона зазначила, що укладення договору з «Сільпо», — це лише перший крок в оновленні торговельних галерей в у ТРК City Mall та у ТРК «Сонячна Галерея» Також в компанії планують залучити нові бренди одягу та електроніки в свої регіональні ТРЦ.
  • Відкриття супермаркетів «Сільпо» у ТРК City Mall та у ТРК «Сонячна Галерея» заплановане на червень 2024 року.

Контекст

Про закриття магазинів «Auchan Україна» після 14 років роботи у Запоріжжі та Кривому Розі ритейлер повідомив у січні. В компанії зазначили, що вже анонсувала закриття гіпермаркетів у цих містах на початку 2022 року, однак після повномасштабного вторгнення Росії «Auchan Україна» та Arricano домовились про продовження оренди.

Звістка про рішення компанії перейти в онлайн-формат роботи у цих містах зʼявилась після того, як магазини постраждали під час масованого ракетного обстрілу 8 січня. У той день російські окупаційні війська влучили у ТРЦ «Сонячна Галерея» у Кривому Розі. Під час обстрілу міста всі співробітники Auchan знаходилися в укритті і жоден не постраждав, уточнили в компанії.

У 2022 році «Auchan Україна» отримав найбільшу суму збитку серед великих гравців галузі. Основні причини: майже повна зупинка торгівлі на початку війни, руйнування гіпермаркетів в Одесі та Харкові й необхідність зачинятися через повітряні тривоги. Після падіння на 21,4% у 2022 році роздрібні продажі в супермаркетах і магазинах у січні – червні 2023‐го збільшилися на 7,3%. «Ситуація стабілізувалася», – розповідала у березні 2023 року Forbes СЕО «Auchan Україна» Марта Труш.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд