Категорія
Новини
Дата

Замість «Auchan» в ТРЦ Arricano у Запоріжжі та Кривому Розі відкриються супермаркети «Сільпо»

Компанія Arricano анонсувала оновлення якірного продуктового орендаря у двох своїх ТРК у Запоріжжі та Кривому Розі. Замість гіпермаркетів мережі «Auchan Україна» у ТРК «Сонячна Галерея» та City Mall у червні відкриються супермаркети «Сільпо», йдеться в пресрелізі компанії.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Реконструкцію площ під нові супермаркети у Запоріжжі та Кривому Розі «Сільпо» розпочне у квітні, йдеться в пресрелізі Arricano. Площа кожного з них складає близько 8000 кв. м.
  • «Продовжуємо інвестувати в розвиток наших ТРЦ, не чекаючи на закінчення війни», — розповіла CEO Arricano Анна Чуботіна. Вона зазначила, що укладення договору з «Сільпо», — це лише перший крок в оновленні торговельних галерей в у ТРК City Mall та у ТРК «Сонячна Галерея» Також в компанії планують залучити нові бренди одягу та електроніки в свої регіональні ТРЦ.
  • Відкриття супермаркетів «Сільпо» у ТРК City Mall та у ТРК «Сонячна Галерея» заплановане на червень 2024 року.

Контекст

Про закриття магазинів «Auchan Україна» після 14 років роботи у Запоріжжі та Кривому Розі ритейлер повідомив у січні. В компанії зазначили, що вже анонсувала закриття гіпермаркетів у цих містах на початку 2022 року, однак після повномасштабного вторгнення Росії «Auchan Україна» та Arricano домовились про продовження оренди.

Звістка про рішення компанії перейти в онлайн-формат роботи у цих містах зʼявилась після того, як магазини постраждали під час масованого ракетного обстрілу 8 січня. У той день російські окупаційні війська влучили у ТРЦ «Сонячна Галерея» у Кривому Розі. Під час обстрілу міста всі співробітники Auchan знаходилися в укритті і жоден не постраждав, уточнили в компанії.

У 2022 році «Auchan Україна» отримав найбільшу суму збитку серед великих гравців галузі. Основні причини: майже повна зупинка торгівлі на початку війни, руйнування гіпермаркетів в Одесі та Харкові й необхідність зачинятися через повітряні тривоги. Після падіння на 21,4% у 2022 році роздрібні продажі в супермаркетах і магазинах у січні – червні 2023‐го збільшилися на 7,3%. «Ситуація стабілізувалася», – розповідала у березні 2023 року Forbes СЕО «Auchan Україна» Марта Труш.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні