Усі страви з маркетплейсу «Вдома» доставляють по всій країні у шоковій заморозці за рецептами відомих закладів та адаптовані для домашнього приготування. Про це Forbes розповів співзасновник проєкту з доставки заморожених продуктів «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Маркетплейс заморожених страв «Вдома» почав роботу 30 січня. «Ключова ідея – взяти найлегендарніші ресторани, і дати можливість куштувати їх страви по всій Україні», – каже засновник проєкту Олександр Гудков.
- До маркетплейсу «Вдома» вже доєднались ресторани «Китайський Привіт», Musafir, «Гімалаї», Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та близько 20 партнерів.
- До кінця року до проєкту «Вдома» хочуть залучити 100 ресторанів і ще 50-60 виробників.
- «Інвестицій в маркетплейс не було, адже у нас була побудована інфраструктура ще з часів проєкту «Гудфуд вдома» — це інтернет-ресурс, виробництво, склади, каже Гудков. Основна інвестиція — це маркетинг і сервіс, і вона вже себе окуповує».
- Наразі на маркетплейсі біля 100 замовлень на день. Наразі доставка доступна Києвом, Львовом, Дніпром, але протягом лютого буде доступна по всій Україні. «План на цей рік – вирости до 300 замовлень на день», – говорить Гудков.
Контекст
Сервіс доставки сучасних заморожених страв «Гудфуд Вдома» заснували три роки тому Олександр, Юлія та Олена Гудкови. Наразі проєкт має розподільчі склади в Києві, Львові, Дніпрі, які використовуються як хаби для доставки.
Виробництво розташоване в Києві, його облаштовано сучасним обладнанням, наприклад є автоматична машина для ліплення равіолі, млинців. Це дозволяє не винаймати велику кількість людей – у проєкті «Гудфуд Вдома» працює до 20 осіб.
У 2022 році виторг компанії становив 24 млн грн. До кінця 2023 року засновники розраховували вийти на 60 млн грн обороту, розповідав у вересні 2023 року Forbes співзасновник «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.