Усі страви з маркетплейсу «Вдома» доставляють по всій країні у шоковій заморозці за рецептами відомих закладів та адаптовані для домашнього приготування. Про це Forbes розповів співзасновник проєкту з доставки заморожених продуктів «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.
Ключові факти
- Маркетплейс заморожених страв «Вдома» почав роботу 30 січня. «Ключова ідея – взяти найлегендарніші ресторани, і дати можливість куштувати їх страви по всій Україні», – каже засновник проєкту Олександр Гудков.
- До маркетплейсу «Вдома» вже доєднались ресторани «Китайський Привіт», Musafir, «Гімалаї», Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та близько 20 партнерів.
- До кінця року до проєкту «Вдома» хочуть залучити 100 ресторанів і ще 50-60 виробників.
- «Інвестицій в маркетплейс не було, адже у нас була побудована інфраструктура ще з часів проєкту «Гудфуд вдома» — це інтернет-ресурс, виробництво, склади, каже Гудков. Основна інвестиція — це маркетинг і сервіс, і вона вже себе окуповує».
- Наразі на маркетплейсі біля 100 замовлень на день. Наразі доставка доступна Києвом, Львовом, Дніпром, але протягом лютого буде доступна по всій Україні. «План на цей рік – вирости до 300 замовлень на день», – говорить Гудков.
Контекст
Сервіс доставки сучасних заморожених страв «Гудфуд Вдома» заснували три роки тому Олександр, Юлія та Олена Гудкови. Наразі проєкт має розподільчі склади в Києві, Львові, Дніпрі, які використовуються як хаби для доставки.
Виробництво розташоване в Києві, його облаштовано сучасним обладнанням, наприклад є автоматична машина для ліплення равіолі, млинців. Це дозволяє не винаймати велику кількість людей – у проєкті «Гудфуд Вдома» працює до 20 осіб.
У 2022 році виторг компанії становив 24 млн грн. До кінця 2023 року засновники розраховували вийти на 60 млн грн обороту, розповідав у вересні 2023 року Forbes співзасновник «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.
![Від фітнес-клубу до криптообмінника. Шість трендових польських франшиз, які можна купити за помірні інвестиції /Фото колаж Анастасія Левицька](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/4/29/0edf97fd-ca3e8a03c5a6414bcfadfd77d2fd0294.jpg?v=6621_2)
![Японська насолода. Forbes склав список найбільших суші-мереж України. Попереду – компанії, які не мають закладів, а лише точки видачі /Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Анною Наконечною](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/d/74/893b97ed-f56b3a299c125d399c78cbe418ab574d.png?v=9088_3)
![Зекономити з «жовтими рюкзаками». Glovo та популяризатор меню за QR-кодами ChoiceQR пропонують ресторанам утричі дешевшу послугу доставки. Як це вплине на гастроринок /Фото колаж Анастасія Решетнік](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/2/4b/73a10542-984366179277c79a4950ef7d93d6f4b2.png?v=4564_1)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.