CMO Intertop Марія Самплавська /Forbes Україна
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Близько 50% fashion знаходиться в тіні. Як Intertop конкурує з компаніями, яких немає в Україні. Головне з виступу CMO Марії Самплавської на Forbes Tech

3 хв читання

CMO Intertop Марія Самплавська Фото Forbes Україна

У покупців є певний стереотип, що Intertop – це взуття, розповідає CMO компанії Марія Самплавська. Які засоби використовує компанія, щоб збільшувати продажі, і як fashion-ринок захоплюють конкуренти навіть без присутності в країні

Мережа Intertop почала свою діяльність близько 30 років тому з єдиного магазину взуття. Зараз же це технологічна fashion-платформа, під управлінням якої знаходяться 14 роздрібних мереж із більш ніж 150 магазинів, власний маркетплейс та мобільний застосунок. Портфель компанії Intertop налічує понад 500 брендів взуття, одягу, аксесуарів і косметики, а також власну торгову марку Braska. 

Війна позначилася на бізнесі. Хоча Intertop із виторгом 3,2 млрд грн у 2022 році потрапив до рейтингу «200 лідерів української економіки» за версією Forbes, компанія отримала 27 млн грн збитку. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні