Фото: Юрій Лісничук
Категория
Партнерский материал
Дата

Як долає труднощі курʼєрська доставка під час війни та блекауту: досвід iPOST

3 хв читання

Фото: Юрій Лісничук

Технологічний кур’єрський сервіс iPOST заснували 2017 року два українські підприємці – Максим Плющев та Сергій Жмудь. Компанія надає зручний і корисний сервіс навіть під час блекауту. Про те, як їй це вдається, розповів CEO iPOST Максим Плющев. 

Як починався iPOST

«iPOST набув популярності серед українців ще за часів карантину. Однією з перших продуктових мереж, що запустила кур’єрську доставку iPOST із найближчого магазина, стала АТБ. Коли ми вже працювали у 26 містах країни, головний маркетолог мережі Валерій Бондарь поставив перед нами завдання – масштабувати сервіс на 287 міст протягом двох місяців», – згадує CEO іPOST Максим Плющев. 

Це стало великим викликом для молодої компанії, але бажання працювати з найбільшою мережею в країні було однією з Максимових мрій. Тож через два місяці з моменту угоди про співпрацю iPOST вже доставляв товари з АТБ у 287 містах України в будь-який зручний для покупця час. 

«Кожного дня ми отримували відгуки вдячності за доставку продуктів, ліків та інших товарів першої потреби. 

За період карантину з нашою платформою інтегрувалися інтернет-магазини таких мереж, як АТБ, «Сільпо», «Фора», АНЦ, MasterZoo, Roshen, COMFY та інших», – згадує Максим. 

Робота під час повномасштабного вторгнення

Першого дня повномасштабного вторгнення CEO iPOST Максим Плющев згуртував команду онлайн. На другий день війни замовлення на доставки впали на 99%. CEO прийняв рішення безплатно доставляти гуманітарну допомогу всім нужденним. Невдовзі iPOST почав працювати з Гуманітарним штабом Києва, Ukrainian Crisis Fund, «Співдія» та іншими благодійними організаціями. 

Як долає труднощі курʼєрська доставка під час війни та блекауту: досвід iPOST /Фото 1

За перші два місяці кур’єрський сервіс здійснив понад 7000 безплатних доставок гуманітарної допомоги.

Вже з березня цього року компанія почала відновлювати роботу зі своїми партнерами: мережами супермаркетів, аптеками, зоомагазинами та з магазинами інших категорій товарів.

Як доставляють під час блекауту 

У період проблем з енергопостачанням сервіс iPOST здобув значну популярність. На сторінці iPOST користувачі можуть відфільтрувати категорію товару та місто, де можна вибрати інтернет-магазин із доставкою до дверей (протягом двох годин або у зручний час).

Як долає труднощі курʼєрська доставка під час війни та блекауту: досвід iPOST /Фото 2

«Коли почалися блекаути, ми, як і багато інших компаній, встановили в офісі генератор для стабільної роботи контакт-центру та інших відділів. Проінструктували кур’єрів щодо мобільного застосунку про пункти незламності, де вони можуть підзарядитися та прийняти замовлення, якщо дорогою немає мобільного інтернету. Для сприяння стабільним доставкам ми розігруємо павербанки серед найкращих кур’єрів, робимо надбавки за вечірні години праці в повній темряві. Під час повітряних тривог кур’єри можуть перечекати в безпечному місці. Онлайн-покупці, зі свого боку, можуть заздалегідь замовляти доставку на зручний час», – розповідає Максим.  

Користувачі сервісу обирають iPOST з таких причин:

Як долає труднощі курʼєрська доставка під час війни та блекауту: досвід iPOST /Фото 3
  • Партнери й отримувачі можуть наживо контролювати виконання замовлення, відстежувати, де перебуває кур’єр, який статус доставки тощо.
  • Для бізнесу та приватних осіб є можливість замовити доставку в бажаний проміжок часу (наприклад, з 18:30 до 19:00). iPOST бере на себе повну матеріальну відповідальність, а зареєстровані користувачі можуть відстежувати та контролювати свої замовлення через особистий кабінет. Замовлення можна оформити просто на сайті iPOST.ua або в застосунку. 
Як долає труднощі курʼєрська доставка під час війни та блекауту: досвід iPOST /Фото 4

Доставляти під час блекауту – це щоденний виклик. Одного разу курʼєр iPOST застряг у ліфті на півтори години. Іншого разу, коли курʼєр приїхав за адресою до отримувача, зник звʼязок. Довелося декілька разів перезавантажувати сімкартку, щоб зрештою зловити звʼязок і отримати точну адресу клієнта.

«Ми своїх кур’єрів називаємо «Айпостмени» – це добрі українські супергерої, що завжди з’являються в потрібний час. Навіть у найскрутніші часи, кур‘єри iPOST мали роботу і не переставали отримувати дохід», – розповідає Максим Плющев.

Соціально свідома доставка

«Кожного ранку я починаю з перегляду відгуків від отримувачів та наших партнерів. Також за відгуками постійно стежить наш відділ якості та оперативно реагує на будь-які коментарі, а самі партнери можуть стежити за ними в особистому кабінеті. Для нас дуже важливо надавати якісний сервіс», – каже Максим. 

На сьогодні iPOST доставляє товари у 202 містах України. Сервіс працює не тільки заради комфорту своїх онлайн-покупців, а й також виконує соціальну місію: доставляє необхідне людям, у яких немає можливості самостійно ходити в магазин. Нині iPOST спільно з благодійним фондом LET`S HELP ТА ФОРА збирає благодійні кошики для літніх людей та доставляє їх їм додому безплатно.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд