Людмила Килівник, власниця та ідейна натхненниця Grace Clinic
Категория
Партнерский материал
Дата

Персоналізована медицина: Grace, Health & Beauty

3 хв читання

Людмила Килівник, власниця та ідейна натхненниця Grace Clinic

Людмила Килівник, власниця та ідейна натхненниця клініки здоровʼя та краси Grace, розповіла Forbes, що таке персоналізована медицина та як налагодити бізнес-процеси в сучасному медичному закладі преміального рівня.

У міжнародному бізнесі людина, що добре виглядає сприймається оточенням як успішна. У бізнесменів є потреба дбати про зовнішній вигляд, бо окрім інших факторів він теж впливає на результати формування партнерства та ведення справ.

Проблема в тому, що зайнятим людям часто бракує часу на піклування про себе, адже бізнес потребує максимального занурення. Чому ж ми встигаємо віддати авто на техобслуговування щорічно, проте завжди ставимо на другий план себе?

Один із життєвих уроків, яких нас навчила пандемія, – дбати про себе, а не чекати, поки щось станеться. Це так само стосується бізнесу. Поки всі думали про закриття чи обслуговування онлайн, ми використовували цей час, аби трансформуватися.

Клініка для тих, хто обирає себе

Спочатку клініка спеціалізувалася на пластичній хірургії, але згодом змінювалися потреби та бажання клієнтів і клініка розвивалася разом з ними. Для нас важливою стала самоідентифікація та чітка відповідь на запитання, хто ми і для кого. 

Персоналізована медицина: Grace, Health & Beauty /Фото 1

Фото надані PR-відділом Grace Clinic

Наш досвід і багаторічна практика привели до розуміння, що Grace – клініка здоровʼя та краси. Це взаємоповʼязані поняття, оскільки не може бути краси без здоровʼя. Ми для тих, хто обирає себе. Наш пацієнт – людина, яка думає, розуміє, що потрібно дбати про себе. Адже найголовніший ресурс у житті – це ми самі.

Сьогодні health&beauty clinic – тренд і цілий напрям у міжнародній практиці. Можна витратити гроші на розвʼязання проблеми й урешті почуватися добре. А можна – на відпочинок, щоб ненадовго забути про проблему, яка все одно повернеться. Вибір визначається не рівнем доходу, а усвідомленням. З огляду на це ми сформували та розвиваємо напрями, в яких працюємо.

  • Пластична хірургія – елемент вибору себе. Є речі, які кожен з нас хотів би в собі змінити, щоб почуватися краще. Ми за те, щоб це було природно, щоб оточення могло відзначити лише: «Щось у тобі невловимо змінилося». 
  • Ще один сегмент, що розвивається, – жіноче і чоловіче здоровʼя, а саме гінекологія й урологія. У нашому суспільстві, як і раніше, є залишки радянського виховання, ми не говоримо про це, втім даремно. Тому що жінка не може бути щасливою у стосунках, якщо чоловік має проблеми, й навпаки. 
  • Окремий напрям – lifestyle-медицина: anti-age спеціаліст, терапевт, педіатр, ендокринолог, кардіолог та інші лікарі, а також Check Up-програми, гормональний моніторинг. Вони допомагають відстежувати стан організму і не просто виправляти проблеми зі здоровʼям, а й попереджати можливі, покращувати самопочуття. 
  • Також є медична косметологія. Медична саме тому, що косметологи Grace – це лікарі, які теж використовують інвазивні методи, вони мають бути професійними й освіченими, адже працюють з нашим обличчям і тілом. Це чотири напрями, які тісно взаємоповʼязані та дозволяють отримати здоровʼя та красу.
Персоналізована медицина: Grace, Health & Beauty /Фото 2

Фото надані PR-відділом Grace Clinic

Персоналізована медицина: Grace, Health & Beauty /Фото 3

Фото надані PR-відділом Grace Clinic

Персоналізована медицина: Grace, Health & Beauty /Фото 4

Фото надані PR-відділом Grace Clinic

Предыдущий слайд
Следующий слайд

Персоналізована медицина

Ми точно знаємо, що у пацієнта не має бути побоювання перед входом до медичного закладу.

Головні складові та правила нашої роботи – персоналізований підхід, медична безпека та сервіс

Зазвичай ми звертаємося до вузькопрофільного фахівця, що пропонує обмежений перелік послуг, які надає сам. Це як вибір без вибору в НЛП, де після первинної консультації пацієнт без варіантів вплутується в нескінченний ланцюжок аналізів та обстежень, ще й у різних кінцях міста. Утім важливо, щоб запропонували лише потрібне для конкретної людини, щоби вели та спрямовували на шляху до здоровʼя. 

Простий приклад: якщо ви хочете покращити колір або форму обличчя, це не завжди пластична операція. Ви можете пройти діагностику чи детокс, і колір обличчя зміниться. Також результат може бути після ліфтингу або контурної пластики. Суть персоналізованого підходу Grace у тому, що вам запропонують той спосіб розвʼязання проблеми, який спрацює з огляду на індивідуальні потреби.

Щоб людина отримала апгрейд за один день, потрібен бізнес-підхід і логістика навіть у медицині. Сервіс має працювати, як оркестр, у темпі вальсу: не надто швидко, не надто повільно. Як пацієнт я завжди хочу, щоб про мене думали, дбали, цінували мій час. До того ж – у комфортній естетичній атмосфері. 

Я маю знати, що є де припаркувати машину, що в перерві між послугами мені запропонують обід, я зможу вийти подихати свіжим повітрям або отримати інформацію від персонального менеджера. Має поєднуватися все.

Традиції чи інновації?

Ми ідентифікували себе у медичному ландшафті та відбудували робочі напрями та сервіс. Проте для реалізації змін лікарям, медперсоналу та менеджменту потрібно надати правила гри. Ми працюємо на поєднанні традицій та інновацій.

Лікарська практика неможлива без традиційних підходів і багаторічного досвіду, втім розвиток неможливий без інновацій

Пошук спеціалістів у нашій сфері – досить складний процес. Головна проблема в тому, що багато медиків прагнуть вести бізнес самостійно, тоді як успіх найкращих міжнародних медичних проєктів ґрунтується саме на партнерстві управлінців і лікарів.

Я пишаюся тим, що більшість лікарів у нашій клініці працюють від її заснування, майже 15 років. Це велика праця та досягнення, цінність для нас, створення та продовження традицій. Однак розвиток неможливий без залучення молодих лікарів, сучасних технологій і систем управління. 

Для цього ми запровадили CRM, налаштовану під МІС. Вона спрямована не просто на автоматизацію продажів та облік послуг, а на персоналізацію анкетних даних, розширення картки клієнта, захист персональних даних і навіть доступ на територію за індивідуальним QR-кодом. Лікарська практика неможлива без традиційних підходів і багаторічного досвіду, втім розвиток неможливий без інновацій.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд