Що зараз продавати на Etsy, щоб потрапити в тренди. Поради підприємцям та хендмейдерам /Фото Shutterstock
Категорія
Свій бізнес
Дата

Що зараз продавати на Etsy, щоб потрапити в тренди. Поради підприємцям та хендмейдерам

Shutterstock

Якщо ви плануєте вихід на міжнародні ринки зі своїми крафтовими товарами, дізнайтеся, що зараз користується попитом у покупців на платформі Etsy

Маркетплейс Etsy спеціалізується на продажах виробів ручної роботи, товарів для творчості та вінтажних речей. Він користується популярністю навіть у зірок та публічних людей. Наприклад, Ілон Маск недавно купив там маску марсіанина для свого кота, про що написав у Twitter, чим стимулював стрибок акцій Etsy на біржах. А генеральний директор Etsy Джош Сильверман назвав найнезвичайнішим товаром, який продається на маркетплейсі, костюм павича для черепахи.

За останній рік Etsy відвідали понад 82 млн покупців з усього світу.

Презентація Etsy на початок 2021 року

Презентація Etsy на початок 2021 року

Для оцінки поточних трендів можна скористатися такими інструментами:

• блогом власне Etsy;

• аналітикою Marmalead, eRank;

• аналітикою Pinterest;

• іншими глобальними авторитетними ресурсами, такими як Google Trends.

Вийшли на Etsy й українські магазини та майстри. Найбільш топові з них знаходяться в ніші іграшок, товарів для тварин і домашнього декору. Серед матеріалів великим попитом покупців користуються дерево, залізо, скло.

Все частіше продаються товари за $200–500, справжні витвори мистецтва. Завдяки хорошим тарифам на швидку пересилку габаритних вантажів почали продаватися унікальні дитячі меблі, великі лялькові будиночки, оригінальні собачі будки, стелажі, які компактно упаковані й важать 15-40 кг.

Звернемося до аналітики однієї з найпопулярніших візуальних платформ – Pinterest. У короткому вступі до своїх «Передбачень 2021» Pinterest стверджує, що вісім із десяти заявлених ними трендів 2020 року підтвердилися. Тому можна рекомендувати цю платформу не лише для натхнення й збереження картинок, але й для аналізу попиту. Якщо ви хендмейдер чи підприємець і плануєте вихід на міжнародні ринки, буде корисним вивчати статті та звіти на https://business.pinterest.com/.

На основі інформації від Рinterest, статей від Etsy і показників аналітичних програм найбільш перспективними навесні 2021-го будуть декілька наступних трендів.

1. Японський стиль у домашньому декорі в поєднанні зі скандинавським мінімалізмом

Плавні лінії, дерев'яні елементи, спокійні кольори – це те, що за прогнозами Рinterest набиратиме популярності й заповнюватиме дошки любителів візуалізацій. Цей стиль називається Japandi. Пошукові запити з цим словом виросли на 100% в трендах Швеції, Німеччини, Іспанії. Як виявилося, Скандинавія та Японія мають багато спільного. На Etsy ця тема поки що малоконкурентна і не дуже активна. Відмінні перспективи розпочати продажі для її розвитку.

Ось які формулювання вже зайняли своє місце на маркетплейсі:

Трендові ключовики: Wooden bed design modern, Neutral color palette earth tones, Minimalist bathroom design, Japandi, Modern minimalist kitchen.

2. Домашній декор і кухонне начиння

Аналітики Рinterest стверджують, що кухонні полиці стають новими стінами галерей. І, звичайно, вони потребують красивого посуду й декору. 2020 рік змінив життя більшості людей і повернув увагу всередину їхніх будинків і квартир.

Дані свідчать: запити на кольорові скляні вироби зросли на 135% у Канаді, Великій Британії та Австралії. А оригінальний мідний посуд стали більше шукати американці. Вони ж вдвічі частіше стали робити запити на пошук красивих стелажів для кухні.

Наприклад, та ж ніша мідного посуду на Etsy вже показала свою активність: за запитом «мідний посуд» – конкуренція майже 10 000 і є бестселери. Це означає, що в досить низькоконкурентній за мірками Etsy ніші є високі продажі і великі перспективи.

Кілька цікавих ключових слів на цю тему:

Erank показує кількість запитів на місяць на Etsy (перша кольорова колонка), конкуренцію на Etsy (четверта кольорова колонка), а праворуч – показники за Google, запити та конкуренція (1 – це показник високої конкуренції в пошуку Google).

Трендові ключовики: Copper cookware, Colored glassware, Kitchen floating shelves decor, Plate racks in kitchen, Clayplatesе

3. LED-освітлення для дому

Саме воно, судячи з прогнозів Рinterest і зростання запитів, створюватиме атмосферу в 2021-му. Дані свідчать, що запити за словом neonroom переважно в Австралії, Канаді й Британії зросли у вісім разів! А в США втричі більше стали шукати LED lightroom.

Трендові ключовики: Neon room, Mirror with LED lights, Blue LED lights bedroom, LED light room, LED lightsigns

Цей тренд уже й на самому Etsy має досить високу конкуренцію – майже 36,5 тис. результатів.

4. Домашні тварини – тепер менш пухнасті

«Провидці» з Рinterest відстежили статистику й пропонують звернути увагу на менш теплих і зовсім не пухнастих домашніх тварин. Черепахи, жаби і ящірки – ось кого люди шукатимуть у 2021-м. Недаремно серед новорічних шкарпеток для подарунків на Etsy до нового 2021-го зустрічалася й шкарпетка для ігуани. Зараз треба думати ширше і пропонувати аксесуари не лише для «класичних» домашніх вихованців.

Ось такий магазинчик різноманітних дрібниць для ігуан з 2019 року вже отримав свої 1225 продажів.

5. Рятуємо планету й навчаємо дітей

Необхідність вчитися вдома й знаходити розваги для дітей, а також екотренди зумовлюють підвищення запитів на картонні й дерев'яні іграшки. Батьки шукають ідеї для занять із дітьми й намагаються використовувати те, що є під рукою. Наприклад, стружку від олівців.

Якщо ви робите щось для дітей, додавайте ці ідеї в свої соціальні мережі й Рinterest.

Ключовики: Art education projects, Outdoor education, Cardboard toys, Pencil shaving art for kids

Тут же нагадаємо про ще один тренд. Батьки в умовах карантину та переоцінки цінностей усе більше вчать дітей людяності, доброти й поваги.

Чудовим прикладом змішування цих двох трендів є товар-переможець премії Etsy Design Award у дитячій категорії – набір іграшок-фігурок у вигляді сім'ї замовника.

6. Весілля. Невелике весілля – це вже великий захід

Набирає обертів тенденція невеликих весіль на задньому дворі, більш простих весільних суконь і навіть джинсових курток для наречених. Усе частіше зустрічаються пари в кросівках і весільні торти з мінімалістичним декором.

На 160% зросли запити за фразою small backyard wedding в Америці, Великій Британії та Бразилії. А в Америці й Канаді джинсові куртки для наречених (wedding jean jacket bride) шукають на 130% частіше. Удвічі збільшилися запити за фразою courthouse wedding outfit.

Ключовики від Рinterest: Small backyard wedding, Simple wedding cake small one tier, Wedding jean jacket bride, Courthouse wedding outfit, Desert elopement

7. Планування й подарунки як нова мова кохання

Про це також згадується в «передбаченнях» від Рinterest. Маленькі свята й приємності стають усе більш важливими й особливими для людей. Але тепер прояв любові до близьких вимагає планування.

Ключові слова від Рinterest: Monthsary message for girlfriend, Anniversary box for him, Cheers and beers party, Movie date night at home, Death to my 20s party

Гарячим трендом у цьому напрямку, особливо на Etsy, залишаються персоналізовані подарунки.

Показники аналітичної системи eRank:

Також зріс попит на подарунки собі та все, що пов'язано з організацією простору. Це добре видно на графіку трендів (друга колонка) на скріншоті нижче:

Гонитва за трендами – це як спроба зловити хвилю під час серфінгу. Неохідний якийсь час, щоб навчитися, але потім з'являється відчуття, коли на хвилю здійнятися і коли з неї зійти. Але є й ті, хто любить «спокійні води» – ніші, в яких товари користуються стабільним попитом. Тут обирати вам, але обидві ці стратегії мають шанс на успіх.  

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

30 найкращих стартапів, 10 венчурних фондів, 100 найкращих факультетів