Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
11:57 хвилин
Ринок української кераміки представлений переважно малими виробниками, які продають свої вироби через соцмережі, на ярмарках чи сувенірних ринках. Як крафтовому майстру перетворити ремесло на бізнес?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
У списку перспективних бізнесів Forbes Next, який за три роки зібрав 750 учасників, всього троє – мають в асортименті керамічні вироби. Це – виробник посуду, прикрас та декору Gunia Project, бренд подарунків Orner та виробник і дистрибʼютор посуду «Мажура».
Gunia Project – один із найпомітніших гравців ринку – бренд наростив власне виробництво кераміки до понад 2000 виробів щомісяця та отримав вражаюче портфоліо зіркових клієнтів: речі Gunia є в інфлюенсерки Кайлі Дженнер, першої леді Франції Бріджит Макрон і навіть Папи Римського.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.