Навесні 2022-го року у зруйнованому авіабомбою будинку в Бородянці журналісти помітили шафу з керамічним півником, що дивом втрималась на стіні. Надихнувшись цим образом, бренд Gunia Project представив сережки, підвіси та брошки у формі бородянського півника. Ціни на предмети з колекції стартують з 4 700 грн.
Лінійки прикрас та одягу Gunia Project запустились під час вторгнення і миттєво стали улюбленцями клієнтів, каже співзасновниця бренду Марія Гаврилюк. Перша леді України Олена Зеленська привітала українців із днем вишиванки у сорочці та підвісці Gunia.
Нові типи товарів – це і подушка безпеки. Найпопулярніша категорія із часткою 32% від усіх продажів Gunia Project – кераміка. Після 24 лютого її стало складніше виготовляти. Раніше компанія закуповувала глину на заводі в Слов’янську Донецької області. Зараз він зачинений. Бренд працює з іншим українським виробником та залишками попередніх партій. «Шукаємо альтернативну глину з Європи, але це непросто», – каже Гаврилюк.
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Магазин Gunia Project Фото Олександр Чекменьов
Виклики стали поштовхом до росту. Виробництво кераміки збільшилось на 20% – допомогла оптимізація виробництва і найм нових менеджерів. За час вторгнення представленість бренду в іноземних шоурумах зросла у 2,5 раза. Товари Gunia Project можна придбати в 14 магазинах світу та в онлайн-ритейлерах Moda Operandi, Farfetch і White Label. Дохід у 2022 році зріс на 49%, каже Гаврилюк.
Ще одна причина успіху – попит на автентику. Із заснування бренду у 2019 році усі його колекції присвячені локальним традиціям. Остання великодня лінійка Gunia Project прикрашена за мотивами рушників XX століття. «Ми були одними з перших, хто почав прицільно працювати з українською культурою, – каже Гаврилюк. – Після 24 лютого ми відчули велику підтримку від міжнародної аудиторії і від українців».