Навесні 2022-го року у зруйнованому авіабомбою будинку в Бородянці журналісти помітили шафу з керамічним півником, що дивом втрималась на стіні. Надихнувшись цим образом, бренд Gunia Project представив сережки, підвіси та брошки у формі бородянського півника. Ціни на предмети з колекції стартують з 4 700 грн.
Лінійки прикрас та одягу Gunia Project запустились під час вторгнення і миттєво стали улюбленцями клієнтів, каже співзасновниця бренду Марія Гаврилюк. Перша леді України Олена Зеленська привітала українців із днем вишиванки у сорочці та підвісці Gunia.
Нові типи товарів – це і подушка безпеки. Найпопулярніша категорія із часткою 32% від усіх продажів Gunia Project – кераміка. Після 24 лютого її стало складніше виготовляти. Раніше компанія закуповувала глину на заводі в Слов’янську Донецької області. Зараз він зачинений. Бренд працює з іншим українським виробником та залишками попередніх партій. «Шукаємо альтернативну глину з Європи, але це непросто», – каже Гаврилюк.
Виклики стали поштовхом до росту. Виробництво кераміки збільшилось на 20% – допомогла оптимізація виробництва і найм нових менеджерів. За час вторгнення представленість бренду в іноземних шоурумах зросла у 2,5 раза. Товари Gunia Project можна придбати в 14 магазинах світу та в онлайн-ритейлерах Moda Operandi, Farfetch і White Label. Дохід у 2022 році зріс на 49%, каже Гаврилюк.
Ще одна причина успіху – попит на автентику. Із заснування бренду у 2019 році усі його колекції присвячені локальним традиціям. Остання великодня лінійка Gunia Project прикрашена за мотивами рушників XX століття. «Ми були одними з перших, хто почав прицільно працювати з українською культурою, – каже Гаврилюк. – Після 24 лютого ми відчули велику підтримку від міжнародної аудиторії і від українців».