Продавати елітні товари для тварин під час війни – погана бізнес-ідея? Валерія Лукʼяненко, яка розвиває концепт-стор для собак Mikki Family, довела протилежне. Як її бізнес виріс у 10 разів за два роки, приносячи десятки мільйонів гривень виторгу на ринку, який скорочується
На початку листопада минулого року в одному із закладів у центрі Києва урочисто святкували день народження Бєні. До пів сотні гостей, торт, свічки та енергійний стрім в Instagram. Іменинник – білий той‐пудель Бєня – приймав привітання та радісно обгавкував присутніх.
Собачий день народження влаштував концепт‐стор для собак Mikki Family. У цій невеликій крамниці на вулиці Саксаганського можна купити прогулянковий візок для пса за ціною від 5000 грн до 14 500 грн, ліжечко від 1390 грн або рушничок для улюбленця за 500–1600 грн. Це більший прайс, ніж в інших «тваринних» ритейлерів. У Mikki товари в середньому в 1,5 раза дорожчі, ніж у найбільшій мережі MasterZoo.
Mikki Family, відкритий під час COVID‐19 у 2021-му, за перший рік своєї роботи наторгував на скромні 3,3 млн грн, а за два воєнні роки виріс більш ніж у 10 разів. За 2023‐й виторг магазину сягне 35,1 млн грн.
При цьому компанія не продає корм – товар першої необхідності, продажі якого не впали навіть під час війни. На нього припадає близько 50% доходів зоомагазинів. А ось обсяг продажів непродовольчих зоотоварів скоротився, каже засновник компанії Collar Юрій Синиця.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.