Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Непрофільні аграрії. Трейдер Ахметова, ОККО та навіть EVA почали торгувати агропродукцією. Що їх приваблює на суперконкурентному ринку

4 хв читання

Агро, ДТЕК, EVA та OKKO, агротрейдинг, зерно, Onur /Getty Images

Чому великі компанії кинулися на гіперконкурентний ринок торгівлі агропродукцією. Фото Getty Images

У даних митної служби можна знайти дуже несподіваних агроекспортерів – від ДТЕК Ріната Ахметова до EVA Руслана Шостака. Що їх мотивувало податися в агротрейдинг?

Найбільша українська мережа б’юті‐товарів EVA продає понад 80 000 продуктів для краси та здоровʼя. А ще – трошки агропродукції на зовнішні ринки. Обсяги, як порівняти з багатомільярдним виторгом EVA, невеличкі: у рекордному 2019 році було експортовано соняшникової олії на 1,5–2 млн грн. У пресслужбі компанії навіть здивувалися запиту про агронапрям.

І відповіли: «Наші магазини – це про б’юті». Але співвласник EVA Руслан Шостак підтвердив, що компанія експортувала агропродукцію. Інший актив Шостака, мережа супермаркетів Varus, у 2021-му експортувала агропродукції більш як на пів мільярда гривень. У той самий рік на третину мільярда продала мережа «Сільпо» Володимира Костельмана.

У найбільшої за виторгом мережі АЗС ОККО Віталія Антонова аграрний напрям уже близько 10 років на значно масштабнішому рівні. Так само, як і у «Ніка-Трейд» Дмитра Фірташа. А наприкінці року в агротрейдинг постукався геть неочікуваний гравець – «Д.Трейдінг» Ріната Ахметова.

Що приваблює найбільших продавців палива, косметики, хімії, харчів та електроенергії на гіперконкурентному ринку торгівлі аграрною продукцією?

Плюс одна сфера

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд