Категорія
Життя
Дата

Резюме як маркетинговий інструмент. Як його правильно створити? Вісім правил від The Economist

2 хв читання

Опинившись на старті нового етапу у карʼєрі – випускний, зміна професії чи скорочення, ми обовʼязково беремося за створення резюме. Яким воно має бути? Якомога докладнішим – із кожним вашим стажуванням або ж практикою? Чи краще лаконічним – із головними карʼєрними етапами? The Economist пропонує власні правила, які допоможуть створити ідеальне резюме. Forbes переказує головне з матеріалу

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Резюме – це не детальний огляд усіх ваших місць роботи, як і не ваша автобіографія, пише The Economist. Це маркетинговий інструмент

Рекрутери й кадровики в середньому витрачають 7,4 секунди на те, щоб переглянути резюме, свідчить одне з досліджень. Зробіть так, щоб ви їх зацікавили за цей короткий час. Кілька порад, що варто і чого не варто робити в резюме.

Вісім «не варто»

  1. Старатися аж надто сильно. Ніяких водяних знаків із вашими ініціалами, химерних кеглів типу Century Gothic, пафосних мовних зворотів і фонів на аркуші, крім звичайного білого.
  2. Використовувати кліше і заїжджені фрази. Типу «досвідчений і наполегливий працівник» чи «уважна до деталей».
  3. Відправляти без перевірки на помилки та хибодруки.
  4. Поспішати. Не розраховуйте написати хороше резюме за кілька годин – на це може піти багато годин і не одна спроба.
  5. Додавати деталі про себе, які можуть зчитуватися неоднозначно. Ви можете подумати, що вас вважатимуть спритним, якщо напишете про свої визначні досягнення в улюбленій відеогрі Overwatch. А роботодавець може сприйняти це, як ознаку того, що ви не злазите з дивана і не випускаєте з рук джойстик.
  6. Писати вступне слово про себе. Ні в кого на це немає часу, тому не марнуйте на це свій.
  7. Забувати вказувати своє імʼя і контактні дані. Це трапляється занадто часто, пише The Economist.
  8. Писати додаткового листа із запитанням: «Чи отримали ви моє резюме?». Не дратуйте людей.

Правила ідеального резюме

  1. Окреме резюме на кожну посаду. У кожного роботодавця свої запити, тому спробуйте підігнати резюме під кожну посаду, на яку претендуєте.
  2. Скорочуйте, фільтруйте і вирізайте. Залишайте лише ту інформацію, яка чітко показує, яка ви людина.
  3. А4 достатньо. Будь-хто може вмістити своє резюме на одній сторінці, навіть якщо ви голова Європейського центробанку Крістін Лагард.
  4. Що простіше, то краще. Візуальне оформлення має бути охайним та не занадто яскравим. Серед прийнятних кеглів – Arial і Helvetica.
  5. Що старші ви, то більшої пріоритетності надавайте досвіду, а не освіті. Якщо вам, наприклад, 30 років, нікому немає діла до того, де ви стажувалися у 17.
  6. Рахуйте досягнення, якщо можливо. Студентка другого курсу, яка під час літньої практики працювала над шістьма M&A-угодами? Додавайте.
  7. Не обовʼязково писати про невеликі перерви між роботами. Кілька місяців на відпочинок і перезавантаження – це нормально і не варто про це хвилюватися. А ось якщо ви постійно змінюєте роботу або не працювали років з 10, то це червоний прапорець для рекрутерів, із яким саме лише ідеальне резюме не допоможе. 
  8. Ніяких помилок. Так, про це йшлося у попередньому блоці, але хибодруки створюють не найкраще враження. Перечитайте готовий текст зайвий раз. А краще пʼять разів.
Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні