Airbnb Inc. модернізує платформу з оренди житла, щоб послабити напруженість між гостями та господарями напередодні напруженого літнього сезону подорожей, пише Bloomberg. Зміни мають зробити ціноутворення більш прозорим.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компанія впроваджує понад пів сотні нових функцій та оновлень, призначених для підвищення прозорості цін, процедур оплати, доступності та ін.
- Зміни стосуються відгуків, отриманих із мільйонів запитів до служби підтримки клієнтів, десятків тисяч повідомлень у соціальних мережах та розмов із сотнями тисяч господарів та гостей.
- «Ми, безперечно, помічали, що втрачаємо людей», – сказав головний виконавчий директор Браян Ческі. За його словами, минулого літа було «щось на зразок тривожного дзвінка», оскільки він почав помічати більше скарг у соціальних мережах.
- Щоб зробити ціни більш прозорими та зрозумілими, Airbnb розробила систему, що дає змогу гостям переглядати загальну вартість, включаючи всі збори до сплати податків у всьому додатку.
- Господарі також отримають нові інструменти для встановлення конкурентоспроможних цін, додавання знижок та порівняння своїх оголошень з аналогічними у своєму регіоні. Господарі можуть переглядати загальну ціну за ніч у додатку, щоб завжди знати, скільки заплатять гості. Airbnb вводить низку змін, у тому числі зниження комісій, додавання можливості оплати на виплат, а також новий інструмент знижок для господарів, що дає можливість давати кращі пропозиції.
- Також Airbnb повертається до Airbnb Rooms, прагнучи залучити молодих мандрівників. У категорії «Номери» буде понад 1 млн пропозицій із середньою вартістю $67 за ніч, де гості проживатимуть разом із господарями, розділяючи приміщення загального користування.
- Ческі зазначив, що Airbnb вивчає способи використання ШІ-технології в роботі. «Існує так багато даних про ціни та дані про місцезнаходження – так багато речей, які ми можемо зробити. Ми хочемо бути в авангарді», – сказав він.
Контекст
Зараз у Airbnb понад 4 млн господарів, які прийняли 1,4 млрд гостей у житлах від будинків на деревах до особняків по всьому світу. Після того як компанія спочатку постраждала через пандемію, тоді пережила бум в епоху роботи вдома й отримала вигоду з незадоволеного попиту на подорожі. Очікується, що цього року Airbnb відвідають понад 300 млн гостей.
Дохід платформи для оренди житла Airbnb сягнув $2,88 млрд у третьому кварталі 2022 року, свідчить інформація на її сайті. Компанія назвала WS три місяці найприбутковішими за всю історію. Досягти таких результатів компанії допомогло зняття ковідних обмежень – люди знову подорожують, зазначили в Airbnb.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.