Категорія
Новини
Дата

Сервіс Airbnb заявив про найкращий квартал у своїй історії. Дохід компанії сягнув рекордних $2,88 млрд

1 хв читання

Дохід платформи для оренди житла Airbnb сягнув $2,88 млрд у третьому кварталі 2022 року, свідчить інформація на її сайті. Компанія назвала минулі три місяці найприбутковішими за всю історію.

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ключові факти

  • Дохід Airbnb зріс на 29% у третьому кварталі в порівнянні з минулорічним показником, досягнувши рекордних $2,88 млрд. Чистий прибуток Airbnb склав $1,2 млрд ($834 млн у третьому кварталі 2021 року).
  • Кількість бронювань за звітний період зросла на 25% – до 100 млн, а загальна сума бронювань – на 31%, до $15,6 млрд. Середня добова вартість бронювання зросла на 5% за рік – до $156.
  • В компанії наголосили, що минулий квартал став найприбутковішими в її історії. Але результати могли бути ще кращими, якби не геополітичні та макроекономічні причини.
  • Досягти таких результатів компанії допомогло знняття ковідних обмежень – люди знову подорожують, зазначили в Airbnb. 
  • Крім того зростають бронювання з тривалим перебуванням – на проживання понад 28 днів припало 20% усіх броней. Також в компанії зазначили, що зростає кількість тих, хто здає житло – люди зацікавлені у додатковому заробітку у кризові часи.

Контекст

Пандемія COVID-19 похитнула фундамент однієї з найбільш дорогих і стрімко зростаючих приватних компаній світу. Мільйони клієнтів Airbnb одночасно скасували броні на житло. Приплив нових броней припинився. Виторг платформи впав на 80%. У травні 2020 року Airbnb скоротила 25% персоналу – майже 1900 осіб із 7500.

Аби звести кінці з кінцями, сервіс залучив $2 млрд екстреного фінансування. Засновник та гендиректор Airbnb Браян Ческі вимагав від Блечарзика виплатити постраждалим орендодавцям $250 млн компенсації. Як компанія справила з викликами, читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд