Категорія
Новини
Дата

Акції китайських компаній зросли майже на 100% після першої партії IPO за новими правилами лістингу

В Китаї акції 10 компаній зросли в середньому майже на 100% у понеділок, 10 квітня, пише Financial Times. Зокрема, в Шанхаї та Шеньчжені дебютувала перша партія первинних публічних пропозицій відповідно до нового спрощеного режиму лістингу.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • До лідерів зростання увійшли Shenzhen CECport Technologies, дистрибʼютор електроніки, акції якого в результаті зросли більш ніж на 220%, та Shaanxi Energy Investment, державна електроенергетична група, яка залучила 7,2 млрд юанів ($1,1 млрд) на IPO, її акції зросли приблизно на 48%. 
  • Середній приріст за 10 новими лістингами становив понад 96%.
  • Але фінансові експерти заявили, що значне зростання цін, зафіксоване в результаті нових лістингів, вказує на необхідність комплексних реформ правил залучення капіталу в Китаї.
  • «Той факт, що у вас є ці безглузді стрибки в перший день, явно означає, що компанії недооцінені», – сказав Фрейзер Хоуї, незалежний аналітик та експерт з фінансової системи Китаю. 
  • Аналітики кажуть, що тризначне зростання компаній, що котируються у понеділок, ймовірно, буде нестійким.

Контекст

Останні реформи лістингу повʼязані з тим, що Китай вже є найактивнішим у світі ринком для збору коштів на IPO: за даними Dealogic, за рік залучено понад $14,5 млрд, що більш ніж у чотири рази перевищує загальну суму Уолл-стріт.

Нові правила спрямовані на спрощення IPO, що дає змогу китайським компаніям дебютувати на основних майданчиках Шанхайської та Шеньчженьської фондових бірж без попереднього схвалення регулювальних органів. Вони також скасовують обмеження, яке обмежувало ціну акцій компанії при IPO на рівні 23-кратного прибутку на акцію, і скасовують 44-відсоткову стелю прибутку в перший день, хоча щоденні рухи будуть обмежені 10-відсотковим обмеженням після перших пʼяти сесій.

Нещодавно китайський лідер онлайн-торгівлі Alibaba здивував ринки, оголосивши у вівторок, 28 березня, про плани розділити свою імперію вартістю $220 млрд на шість підрозділів, пише Bloomberg. Його акції злетіли більш ніж на 16% у Гонконгу, трохи більше, ніж у Нью-Йорку, збільшивши свою ринкову вартість на понад $30 млрд

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні