Відомі автовиробники повільно, але неухильно витісняються з китайського автомобільного ринку, пише Bloomberg. В останньому кварталі минулого року у них було всього 8% китайського ринку електромобілів, і багато з їхніх пропозицій не можуть конкурувати з місцевими за ціною, асортиментом і характеристиками.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Міжнародні виробники традиційних автомобілів спостерігали, як їхня частка на ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в останньому кварталі минулого року.
- У першій половині цього року має бути невеликий відскок, оскільки ці виробники позбавляються старих запасів, але Bloomberg очікує, що їхня загальна частка цього року буде значно нижчою за 50%.
- Поява електромобілів є найважливішим чинником, що перевертає автомобільну ієрархію у Китаї. Цикли планування випуску автомобільної продукції тривалі, і багато автовиробників недооцінили швидкість переходу китайського ринку на електромобілі.
- В останньому кварталі 2022 року у міжнародних автовиробників було всього 8% китайського ринку електромобілів. Їхня частка на китайському ринку електромобілів неухильно зменшувалася, оскільки такі компанії, як BYD і Tesla, взяли на себе ініціативу, а місцеві автовиробники випустили безліч електричних моделей.
- Дані про продаж за 2023-й показують, що у січні та лютому японські бренди впали на 39%, а німецькі – на 21%. На відміну від цього, BYD вже продала за цей період понад 300 000 автомобілів, що на 70% більше.
- Засновник Ван Чуанфу заявив минулого тижня, що до кінця року компанія має намір стати автовиробником Китаю, чия продукція найбільше продається.
Контекст
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів і сировини для підтримання цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030-го встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів за рахунок нових капіталовкладень у розмірі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs. Щоб отримати самодостатній ланцюжок поставок, країнам, які конкурують з Китаєм, потрібно витратити $78,2 млрд на батареї, $60,4 млрд на компоненти та $13,5 млрд на видобуток літію, нікелю й кобальту, а також $12,1 млрд на переробку цих матеріалів.
Міжнародні автомобільні групи доклали тихих, але узгоджених зусиль, аби скоротити залежність від розгалуженої мережі виробників комплектування в Китаї, пише Financial Times із посиланням на представників галузі та експертів із ланцюжка постачань.
Продажі електромобілів у всьому світі зросли минулого року в основному за рахунок Китаю й Європи, що принесло полегшення в цілому автомобільному ринку, який постраждав від економічних проблем, інфляції та виробничих збоїв, пише The Wall Street Journal. Продажі електрокарів зросли на 68% порівняно з 2021-м. За даними LMC Automotive, за весь рік на повністю електричні мобілі припало 11% від загального обсягу продажу автомобілів у Європі та 19% – у Китаї.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.