Акції найбільшого світового виробника люксових товарів LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) в середу, 11 жовтня, пережили найбільше внутрішньоденне падіння майже за два роки, знизившись на цілих 8,5%, пише Bloomberg. Напередодні компанія на чолі з мільярдером Бернаром Арно відзвітувала про зростання продажів на 9% у третьому кварталі – до €19,9 млрд – порівняно з 17% у попередньому кварталі.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Статистика відображає зниження продажів предметів розкоші в усьому світі, особливо в США та Європі.
- Показники продажів LVMH прискорили падіння акцій, з квітня ринкова вартість семи найбільших європейських luxury-компаній впала приблизно на $245 млрд.
- Минулого місяця LVMH поступилася своєю позицією найдорожчої компанії в Європі датському виробнику ліків Novo Nordisk A/S, а її засновник і головний виконавчий директор Бернар Арно на початку цього року опустився на друге місце в індексі мільярдерів Bloomberg після Ілона Маска.
- Органічний виторг найбільшого підрозділу LVMH з виробництва модного одягу та виробів зі шкіри зріс на 9% у третьому кварталі. Хоча це навряд чи є колапсом попиту, зростання виявилося нижчим від оцінок аналітиків і вдвічі нижчим за темпи перших шести місяців.
- Зростання доходів в Азії, за винятком Японії, сповільнилося до 11% з 34% у попередньому кварталі. Зростання у Європі скоротилося більш ніж удвічі.
- Продажі підрозділу вин і спиртних напоїв впали на 14%, що значно нижче за очікування, що на короткий час призвело до різкого падіння акцій виробника коньяку Remy Cointreau.
Контекст
У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy рекордно зросли 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.
Наприкінці квітня ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд, вона стала першою європейською компанією, що досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро, пише Bloomberg.
Раніше експерти прогнозували, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.