Apple покращує карти, пошук та онлайн-рекламу на iOS, кидаючи виклик конкуруючій системі Android
Категорія
Новини
Дата

Apple покращує карти, пошук та онлайн-рекламу на iOS, кидаючи виклик конкуруючій системі Android

2 хв читання

Apple робить кроки, щоб відокремити свою мобільну операційну систему від функцій, пропонованих материнською компанією Google Alphabet, працюючи над картами, пошуком та рекламою, що призвело до зіткнення між великими технологічними компаніями, пише Financial Times.

Ключові факти

  • Одне із джерел каже, що Apple все ще веде «тиху війну» проти Google. Компанія робить це, розробляючи функції, що можуть дозволити виробнику iPhone ще більше відокремити свої продукти від послуг, які пропонує Google. 
  • Першим фронтом цієї битви, яка почалася в 2012 році, була картографія, коли Apple випустила Карти, витіснивши свого конкурента Google із попередньо завантаженим додатком. Але запуск був провальним. Проте за останнє десятиліття Карти Apple значно покращали.
  • Раніше цього місяця компанія анонсувала Business Connect – функцію, яка дозволяє компаніям заявляти про своє цифрове розташування, щоб вони могли взаємодіяти з користувачами, відображати фотографії та пропонувати рекламні акції. Це прямий виклик Google Maps, який співпрацює з платформою рекомендацій Yelp, щоб пропонувати аналогічну інформацію та отримувати прибуток від реклами. Business Connect йде ще далі, використовуючи переваги операційної системи Apple, щоб надати користувачам iOS унікальні функції, такі як безшовна інтеграція з Apple Pay або Business Chat, текстовий інструмент для спілкування у комерції.
  • Другий фронт у битві – пошуковий. Хоча Apple рідко обговорює продукти під час розробки, компанія вже давно працює над функцією, відомою всередині компанії як Apple Search – інструментом, який, за словами співробітників проєкту, полегшує «мільярди пошукових запитів» на день.
  • Джош Кеніг, головний стратегічний директор Pantheon, платформи для роботи з вебсайтами, сказав, що Apple може швидко відкусити від 92-відсоткової частки Google на ринку пошуку, якщо не зробить Google пошуковиком за замовчуванням для 1,2 млрд користувачів iPhone. За даними Міністерства юстиції США, Alphabet платить Apple від $8 млрд до $12 млрд на рік за те, щоб Google став пошуковою системою за замовчуванням на iOS.
  • Третій фронт у битві Apple може виявитися найруйнівнішим: її амбіції в галузі онлайн-реклами, де Alphabet отримує понад 80% своїх доходів.

Контекст

Два гіганти Кремнієвої долини стали суперниками на ринку смартфонів з того часу, як Google придбала та популяризувала операційну систему Android у 2000-х роках. Співзасновник Apple Стів Джобс назвав Android «вкраденим продуктом», який імітував мобільне програмне забезпечення iOS від Apple, а потім оголосив війну Google, вигнавши тодішнього генерального директора пошукової компанії Еріка Шмідта із ради директорів Apple у 2009 році.

Нещодавно стало відомо, що Аpple Inc. працює над лінійкою пристроїв, щоб кинути виклик Amazon.com Inc. і Google на ринку smart-home, включаючи нові дисплеї та телевізійну приставку. Також компанія оголосила про випуск нової версії розумної колонки HomePod. Технологічний гігант поступився більшою частиною цього ринку своїм конкурентам. Його поточні пристрої залишаються обмеженими у своїй функціональності, а служба голосового керування Siri від Apple відстає від Amazon Alexa та Google Assistant. Нові пристрої – поряд із майбутніми змінами в Siri – спрямовані на те, щоб змінити долю Apple.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд