Категорія
Новини
Дата

Auchan влив під час війни в українську мережу $25 млн

2 хв читання

Материнська компанія влила в українську мережу гіпермаркетів «Ашан» додаткові $25 млн під час війни. Про це в інтервʼю Forbes сказала CEO «Ашан Україна» Марта Труш.

Ключові факти

  • «Глобальний офіс теж міг зупинити українські магазини (після початку війни, – ред.) і не докладати зусиль, аби наповнити їх продуктами», – зазначила Труш. Проте, за її словами, Auchan влив в українську мережу $25 млн. Це значна сума, наголосила вона. Ці кошти спрямовано на виплату зарплат, розрахунки з постачальниками та на закупівлі продуктів й інших товарів.
  • «У нас жодного разу не було затримки зарплат чи їх скорочення. Ба більше, ми їх підвищили: в середньому – на 10%», – наголосила вона. 
  • Коментуючи позицію материнської компанії щодо роботи в РФ, Труш зазначила, що її вже висловлено і наразі не буде змінено. «Ми концентруємося не на тому, що болить, а на тому, де можемо допомогти українцям. Ми працюємо, заплатили майже 1 млрд грн податків, надали сотні тисяч гарячих обідів, тонни товарів як допомогу захисникам і населенню», – додала вона.

Контекст

На російський ринок припадає 10% світових продажів Auchan – це €3,2 млрд виторгу. Компанія має в РФ 231 магазин. Гендиректор Auchan Ів Клод раніше заявив, що мережа продовжить роботу в РФ, оскільки «діє в інтересах цивільного населення».

Розслідування The Insider спільно з Le Monde та Bellingcat показало, що російський «Ашан» від початку повномасштабного вторгнення постачав товари для російських військових на окупованих територіях України. Постачання військовим позиціонувалося як «гуманітарна допомога». У пресслужбі французького «Ашана» все спростовують і кажуть, що компанія «поза політикою».

Так звана гуманітарна допомога складалася як із товарів зі складів «Ашану», так і товарів, зібраних волонтерами на території магазинів мережі у різних регіонах РФ. У деяких регіонах поставки організовувалися за безпосередньої взаємодії з місцевими органами влади. Крім постачання товарів, «Ашан» допомагав військкоматам набирати мобілізованих з-поміж своїх співробітників. 

«Auchan Україна» звернувся за поясненнями до офісу у Франції після інформації у ЗМІ щодо постачання «Ашаном» у Росії товарів військовим під виглядом гуманітарної допомоги, повідомила компанія.

2 лютого НАЗК внесло найбільшого у світі (виторг за 2022 рік – $80 млрд) виробника побутової хімії та товарів особистої гігієни Procter & Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни. Підставою для цього, зазначають в агентстві, стало те, що попри заяви про зменшення присутності у РФ, транснаціональна компанія навіть збільшила обсяги діяльності у грошовому виразі. Більше про це читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні