У Житомирі 19 квітня BGV Development відкрила перший торговий центр «Жито». Про це Forbes Ukraine повідомила пресслужба BGV Group Management.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- BGV Development, що входить до складу групи, у березні 2025 року завершила реконструкцію приміщення торговельного центру у Житомирі. Вона тривала пів року.
- ТЦ «Жито» знаходиться у районі Крошня на перехресті вулиці Отаманів Соколовських і проспекту Незалежності. Він має загальну площу 3811 кв. м і збудований за принципом ритейл-парку: має окремі входи до магазинів із вулиці та паркування біля фасадів.
- ТЦ «Жито» – двоповерховий із видовим ліфтом. На його території передбачені площі для 15 магазинів і кафе.
- Серед присутніх у ТЦ компаній: супермаркет АТБ, магазин одягу Sinsay, Prostor, магазини одягу та білизни Andi та Obrana від Anabel Arto, мультимаркет «Аврора», бутик квітів, зоомагазин, кафе й аптеки. Очікується, що торговельний центр відвідуватимуть близько 120 000 гостей щомісячно, кажуть у пресслужбі BGV Group Management.
- «Завдяки будівництву ТЦ «Жито» створено понад 180 робочих місць», ─ каже директор BGV Development Максим Коваленко. За його словами, «найближчим часом» подібні ритейл-парки компанія планує відкривати не лише на Житомирщині.
Контекст
Торговельним центром у Житомирі Буткевич розпочинає розвиток нового формату – мережі районних та приміських малих торгових комплексів, писав Forbes Ukraine у листопаді 2024 року. «Мета – заводити новий формат і відомі бренди й компанії в невеликі міста та районні центри», – зазначали у BGV Group Management.
У містечках із населенням від 10 000 людей у центрі й на заході України є потреба в невеликих ТЦ, які продаватимуть товари першої необхідності, казав колишній експерт консалтингової компанії з нерухомості Colliers Ukraine Ігор Заболоцький. На його думку, такі торговельні центри дешевше будувати, і вони не ставлять особливих вимог щодо архітектурної привабливості.
Вартість одного квадратного метра невеликого ТЦ у Житомирі Заболоцький оцінював у приблизно від $400 до $800. При загальній площі у 3800 кв. м зведення ТЦ Буткевичу може коштувати щонайменше $1,5 млн. Станом на кінець 2024-го окупність невеликого торговельного центру – три–п’ять років, тоді як великого ТРЦ – більше 10, казав Заболоцький.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.