Білл Ґейтс придбав частку в нідерландському холдингу Heineken /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Білл Ґейтс придбав частку в нідерландському холдингу Heineken

Getty Images

Співзасновник Microsoft Білл Ґейтс купив 3,76% акцій нідерландського гіганта з виробництва напоїв Heineken Holding NV, пише Reuters. Раніше мільярдер заявляв, що він «не великий любитель пива».

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У заяві Управління фінансових ринків Нідерландів (AFM) сказано, що акції були придбані 17 лютого. Heineken Holding володіє контрольним пакетом акцій пивоварної компанії Heineken NV.
  • Ґейтс придбав акції мексиканської FEMSA, яка продає акції пивоварної компанії.
  • Окремий документ, також датований 17 лютого, показав, що FEMSA продала усі 18 млн акцій Heineken Holding, якими вона володіла. Ґейтс придбав 10,8 млн акцій на суму €883 млн ($939,87 млн) за поточними ринковими цінами, що викликало вимогу про розкриття інформації відповідно до правил фондового ринку Нідерландів.
  • У чаті «Запитай мене про що завгодно» на Reddit у 2018 році Гейтс сказав, що він «не великий любитель пива».
  • «Коли я закінчую щось на зразок бейсбольного матчу, я пʼю світле пиво, щоб перейнятися атмосферою всіх інших любителів пива. Вибачте, що розчарував справжніх шанувальників пива», – написав він.

Контекст

9 березня концерн Heineken повідомив, що припинить випуск пива в РФ під своїм брендом. 28 березня компанія повідомила про рішення піти з російського ринку. Через вихід із РФ Heineken очікував списання на суму €400 млн. Однак на основі оновлених оцінок виявилося, що цього вдасться уникнути.

Heineken оцінив російські активи на продаж у €475 млн. Концерн планує досягти угоди про продаж російських активів уже до кінця року.

Наприкінці жовтня в Heineken заявили, що бачать ознаки послаблення споживчого попиту, після того як продаж пива не виправдав оцінок на тлі інфляційного тиску. Чистий прибуток Heineken за девʼять місяців 2022 року упав на 29% порівняно з минулим роком, до €2,2 млрд. 

Раніше Heineken заявила, що планує підняти ціни на пиво, де це можливо, у 2023 році, щоб компенсувати зростання цін на сировину та енергоносії, особливо в Європі. Друга за величиною в світі пивоварна компанія очікує в 2023 році на різкий стрибок виробничих витрат поряд із «значно вищими витратами на енергію, особливо в Європі».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні