Категорія
Новини
Дата

Брюссель звинуватив Google у придушенні конкуренції в галузі реклами. Техногігант не погоджується з висновками Єврокомісії

1 хв читання

Google звинуватили у зловживанні своїм домінуючим становищем у галузі рекламних технологій для придушення конкуренції, пише Bloomberg. Європейський Союз висунув антимонопольне звинувачення, яке загрожує продажем прибуткового бізнесу.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Єврокомісарка з питань конкуренції Маргрет Вестагер заявила, що підрозділ Alphabet Inc. віддав перевагу власній програмі обміну рекламою і зміцнив центральну роль компанії в ланцюжку постачання рекламних технологій, також на пресконференції йшлося про здатність Google стягувати високу плату за свої послуги.
  • Якщо Єврокомісія вирішить, що Google діяла незаконно, вона може бути змушена відмовитися від частини своїх послуг із продажу реклами, сказала Вестагер.
  • «Google присутній практично на всіх рівнях так званого ланцюжка постачання рекламних технологій, – сказала вона. – Наше попереднє побоювання полягає в тому, що Google, можливо, використав своє становище на ринку на користь власних посередницьких послуг».
  • Європейська комісія заявила, що потенційний наказ Google про застосування поведінкових заходів може бути недостатнім, що відкриває двері для потенційного наказу Google відокремити його рекламний бізнес від його основних послуг.
  • «Google, як і раніше, прагне створювати цінність для наших партнерів-видавців та рекламодавців у цьому висококонкурентному секторі, – йдеться в заяві віцепрезидента Google з глобальної реклами Дена Тейлора. – Розслідування комісії зосереджено на вузькому аспекті нашого рекламного бізнесу та не є новим. Ми не погоджуємося з поглядом ЄК і відповімо відповідним чином».

Контекст

Нове звинувачення слідує за трьома попередніми справами ЄС проти Google, у яких компанія з 2017 року отримала понад €8 млрд ($8,6 млрд) за зловживання домінуючим становищем у своїй мобільній операційній системі, своєму пошуковому бізнесі та своїх операціях з медійною рекламою. 

Google продовжує обстоювати свою невинуватість.

Так звані заяви про заперечення – це формальний крок, який висловлює побоювання Європейської комісії щодо певної поведінки, яку вона вважає шкідливою для ринку. У середу, 14 червня, антимонопольне управління ЄС звернулося до Google із проханням запропонувати рішення.

ЄС вперше розпочав розслідування практики Google у галузі рекламних технологій у 2021 році. У ході розслідування комісії вивчалося, як компанія могла перешкоджати доступу конкурентів до даних користувача для онлайн-реклами та захищати дані для власного використання.

Антимонопольний орган Великої Британії також розслідує методи Google у сфері рекламних технологій. Судовий процес проти поведінки фірми також продовжується в США в межах трьох різних позовів, поданих Міністерством юстиції США та групою штатів, окремого позову від іншої групи штатів та одного – від рекламодавців і видавців. Ці випадки можуть призвести до наказу Google відокремити свій підрозділ рекламних технологій від основного бізнесу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд