Категорія
Новини
Дата

Google запускає нові функції на основі ШІ для рекламодавців

Google, що належить Alphabet, запускає дві нові функції на основі штучного інтелекту для рекламодавців, які автоматично знаходитимуть найкращі місця розміщення реклами для брендів у сервісах технологічної компанії, пише Reuters.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Хоча Google раніше представив інструменти штучного інтелекту для рекламодавців, тепер він використовує цю технологію, щоб допомогти брендам досягати конкретніших цілей у своїй рекламі.
  • Одна з нових функцій під назвою Demand Gen використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- та відеооголошень рекламодавця в кількох продуктах, таких як Gmail, YouTube та Shorts, який є конкурентом для популярної програми для коротких відео TikTok.
  • Функція позбавить рекламодавців необхідності думати про те, де вони повинні розміщувати свою рекламу, а технологія зосередиться на пошуку місць розміщення, які будуть «яскравими, візуальними й захопливими», – сказала Відхья Шрінівасан, віцепрезидент Google і генеральний менеджер з реклами.
  • За повідомленнями Google, друга нова функція використовуватиме штучний інтелект для пошуку найкращих місць розміщення реклами з метою максимізації переглядів відеореклами бренду.
  • Шрінівасан повідомила, раннє тестування показало, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
  • Вона додала, що, використовуючи штучний інтелект для «чорної роботи», бренди зможуть більше зосередитися на своїй маркетинговій стратегії.

Контекст

У квітні стало відомо, що Google має намір впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, пише Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року. Згідно з презентацією, рекламодавці можуть надавати «творчий» контент, такий як зображення, відео та текст. Потім ШІ «перемішує» цей матеріал для створення реклами на основі аудиторії, яку він прагне охопити, а також інших цілей продажу.

Google оголосила про запуск PaLM 2, своєї новітньої великої мовної моделі (LLM), яка працюватиме з оновленим чат-інструментом Google Bard, конкурентом ChatGPT від OpenAI, і служитиме базовою моделлю для більшості нових функцій ШІ, пише The Verge.

Також Google додав нові функції у свій пошук зображень, щоб зменшити поширення дезінформації, пише Bloomberg. Перша нова функція компанії Alphabet Inc. називається «Про це зображення» і надає додаткові дані про те, коли зображення або схожі на нього були вперше проіндексовані Google, де вони вперше зʼявилися й де ще є в інтернеті. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні