Категорія
Новини
Дата

Google запускає нові функції на основі ШІ для рекламодавців

1 хв читання

Google, що належить Alphabet, запускає дві нові функції на основі штучного інтелекту для рекламодавців, які автоматично знаходитимуть найкращі місця розміщення реклами для брендів у сервісах технологічної компанії, пише Reuters.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Хоча Google раніше представив інструменти штучного інтелекту для рекламодавців, тепер він використовує цю технологію, щоб допомогти брендам досягати конкретніших цілей у своїй рекламі.
  • Одна з нових функцій під назвою Demand Gen використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- та відеооголошень рекламодавця в кількох продуктах, таких як Gmail, YouTube та Shorts, який є конкурентом для популярної програми для коротких відео TikTok.
  • Функція позбавить рекламодавців необхідності думати про те, де вони повинні розміщувати свою рекламу, а технологія зосередиться на пошуку місць розміщення, які будуть «яскравими, візуальними й захопливими», – сказала Відхья Шрінівасан, віцепрезидент Google і генеральний менеджер з реклами.
  • За повідомленнями Google, друга нова функція використовуватиме штучний інтелект для пошуку найкращих місць розміщення реклами з метою максимізації переглядів відеореклами бренду.
  • Шрінівасан повідомила, раннє тестування показало, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
  • Вона додала, що, використовуючи штучний інтелект для «чорної роботи», бренди зможуть більше зосередитися на своїй маркетинговій стратегії.

Контекст

У квітні стало відомо, що Google має намір впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, пише Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року. Згідно з презентацією, рекламодавці можуть надавати «творчий» контент, такий як зображення, відео та текст. Потім ШІ «перемішує» цей матеріал для створення реклами на основі аудиторії, яку він прагне охопити, а також інших цілей продажу.

Google оголосила про запуск PaLM 2, своєї новітньої великої мовної моделі (LLM), яка працюватиме з оновленим чат-інструментом Google Bard, конкурентом ChatGPT від OpenAI, і служитиме базовою моделлю для більшості нових функцій ШІ, пише The Verge.

Також Google додав нові функції у свій пошук зображень, щоб зменшити поширення дезінформації, пише Bloomberg. Перша нова функція компанії Alphabet Inc. називається «Про це зображення» і надає додаткові дані про те, коли зображення або схожі на нього були вперше проіндексовані Google, де вони вперше зʼявилися й де ще є в інтернеті. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні