Категорія
Новини
Дата

Регулятори ЄС можуть вимагати від Google продати частину рекламного бізнесу 

1 хв читання

Антимонопольні органи Європейського Союзу можуть наказати Google Alphabet Inc продати частину свого бізнесу в галузі рекламних технологій, пише Reuters із посиланням на джерело. Відповідна скарга на компанію може бути подана вже завтра, 14 червня.

Ключові факти

  • За словами джерела, головний орган ЄС з антимонопольного нагляду, може подати офіційну скаргу на Google вже в середу, 14 червня, що ще більше активізує зусилля щодо зменшення домінування технологічного гіганта в цифровій рекламі.
  • У 2022 році комісія розпочала розслідування широкої присутності Google практично на всіх рівнях ланцюжка постачання медійної онлайн-реклами, висловивши занепокоєння щодо його домінуючого положення.
  • За даними дослідницької компанії Insider Intelligence, Google є найбільшою домінуючою цифровою рекламною платформою у світі з часткою ринку 28% у світовому доході від реклами.
  • The Wall Street Journal пише з посиланням на джерела, що в рамках цієї справи офіційні особи ЄС розглядають можливість наказу Google продати деякі частини свого рекламного бізнесу. 
  • Комісія рідко віддає накази про великі відчуження активів у антимонопольних справах, які часто закінчуються штрафами та наказами про зміну поведінки.
  • За словами джерел, комісія не прийматиме рішення про те, чи слід домагатися розпаду рекламного бізнесу чи інших засобів правового захисту, доки розслідування не буде завершено.
  • Очікується, що справа ЄС буде схожа на січневий позов Міністерства юстиції США, в якому Google звинувачується в зловживанні монопольним становищем в індустрії рекламних технологій, завданні шкоди вебвидавцям і рекламодавцям. У цьому позові міститься прохання до федерального суду США припинити придбання Google у сфері рекламних технологій.

Контекст

Продажі реклами Alphabet у першому кварталі знизилися порівняно з минулим роком до $54,55 млрд, але перевершили очікування аналітиків. Загальний прибуток материнської компанії Google за цей період склав $69,79 млрд.

В останні кілька років домінування Google в онлайн-рекламі все частіше піддається сумніву. Скарги конкурентів на нібито антиконкурентну практику компанії призвели до антимонопольних розслідувань на кількох континентах щодо її практики.

Раніше цього року Сполучені Штати подали судовий позов проти Google, вимагаючи продажу частки компанії в рекламному бізнесі, і стверджували, що пошуковий гігант незаконно зловживав своїм домінуючим становищем в онлайн-рекламі. Google заперечує будь-які порушення.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд