Свізасновник Rekava Юрій Тустановський та свівзасновник «Львівської свічкової мануфактури» Андрій Сидор /надано пресслужбою
Категорія
Новини
Дата

Робили свічки з кавової гущі. Cтартап Rekava продав частину бізнесу «Львівській Свічковій Мануфактурі»

2 хв читання

Свізасновник Rekava Юрій Тустановський та свівзасновник «Львівської свічкової мануфактури» Андрій Сидор Фото надано пресслужбою

Український стартап Rekava, що з 2021 року розвиває технології створення біорозкладних виробів з кавової гущі, оголосив про продаж найбільшого напрямку бізнесу – виробництва екосвічок.

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Деталі

  • «Захотіли сфокусуватися на ключовій компетенції – розробці та масштабуванні технологій з перероблених матеріалів. Це ДНК нашого стартапу. Продаж свічкового напрямку – виважене рішення», – говорить про рішення продати частину бізнесу співзасновник Rekava Юрій Тустановський. Команда провела перемовини з сімома виробниками, зупинившись на «Львівській Свічковій Мануфактурі», яка працює в ніші з 2013 року.
  • Суму угоди сторони не розкривають. Після продажу «Львівська Свічкова Мануфактура» стає ексклюзивним покупцем свічкових ємностей з кавової гущі та продовжить їхній збут. «Розгалужена мережа дистрибуції rekava candles дозволить нам значно розширити присутність на ринку. Купівля посилить корпоративний напрямок: зможемо запропонувати постійним клієнтам інноваційний варіант корпоративного подарунку», – розповів Forbes свівзасновник та СЕО «Мануфактури» Андрій Сидор. 
Rekava /надано пресслужбою

надано пресслужбою

рекава
свічки
Rekava
Попередній слайд
Наступний слайд
  • На українському ринку назва rekava candles зберігатиметься щонайменше до кінця 2025 року. «На європейському ринку, де бренд менш відомий, ми будемо позиціонувати ці свічки як еко-лінійку в рамках нашого бренду», – розповів Сидор.
  • 100% з продажу частки бізнесу Rekava інвестує в розробку одноразового екологічного посуду. «Ми на стадії передсерійного виробництва. Маємо попередні домовленості з компаніями про співпрацю на постійній основі», – розповідає Тустановський. 
  • Команда Rekava супроводжуватиме нових власників свічкого напрямку впродовж декількох місяців після угоди, зокрема в контексті налагодження співпраці з наявною мережею дистрибʼюторів. 

Контекст

Rekava — український CleanTech-стартап, заснований у 2021 році в Сумах Юрієм Тустановським і Дмитром Бідюком. Компанія спеціалізується на розробці та виробництві біорозкладних виробів із переробленої кавової гущі. Технологія виробництва є повністю безвідходною та базується виключно на органічній сировині.

Виробництво свічок в ємності з переробленої кавової гущі Rekava запустив з початком повномасштабної війни. Це стало відповіддю на погіршення умов для масштабування основної діяльності і паузу у перемовинах з потенційним інвестором. До 2025 року частка свічкового напрямку у виторгу компанії зросла до 80%, за словами Тустановського. Збут здійснювався через власний сайт та соцмережі, а також через 25 дистриб’юторів, зокрема столичний ЦУМ, «Брокард Україна», німецьку мережу магазинів Peek & Cloppenburg. З року до року проєкт зростав вдвічі, за даними Rekava. Частка експорту на момент продажу цієї частини бізнесу складає близько 25%.

«Львівська свічкова мануфактура» – сімейна справа подружжя Андрія та Оксани Сидор, засновників івент-компанії DikArt Creative Marketing. Компанія базується у Львові, де має власне виробництво. В 2022 році «Мануфактура» відкрила шоурум у Відні та розвиває іноземні продажі. Виторг бізнесу за 2024 рік – 10 млн грн від діяльності в Україні та 220 000 євро на європейському ринку, за даними Андрія Сидора.  

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні