Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:10 хвилин
Довірити логістику маркетплейсу, фулфілмент-партнеру чи залишити за собою? Які моделі обирають українські підприємці, працюючи на маркетплейсах, та у скільки це обходиться?
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
Володимир Григорі для продажу переносок для тварин на Amazon обрав найпростішу для новачка модель, де всю логістику бере на себе маркетплейс. Але за зручність доводиться платити комісіями і зниженою маржинальністю. Тетяна Сосницька – навпаки: для майже половини асортименту магазину на Etsy використовує FBM, зберігаючи товар на складі партнера у США. Маржинальність її бізнесу у два–три рази вища.
Яку модель обрати та як вона вплине на прибуток?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.