Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:10 хвилин
Довірити логістику маркетплейсу, фулфілмент-партнеру чи залишити за собою? Які моделі обирають українські підприємці, працюючи на маркетплейсах, та у скільки це обходиться?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Володимир Григорі для продажу переносок для тварин на Amazon обрав найпростішу для новачка модель, де всю логістику бере на себе маркетплейс. Але за зручність доводиться платити комісіями і зниженою маржинальністю. Тетяна Сосницька – навпаки: для майже половини асортименту магазину на Etsy використовує FBM, зберігаючи товар на складі партнера у США. Маржинальність її бізнесу у два–три рази вища.
Яку модель обрати та як вона вплине на прибуток?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.