На липень 2025 року українські бренди мають щонайменше 800 франчайзингових точок у понад 30 країнах, свідчать підрахунки Forbes Ukraine за даними Most Franchising. Які компанії зуміли адаптувати бізнес-модель під ринки Європи, Азії та Північної Америки?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Українські франчайзери у 2024–2025 роках розширили світову експансію. Від серпня 2024-го Lviv Croissants відкрились у США, Франції та Південній Кореї. Торік у Польщі відкрилася перша франшиза кіберспортивного клубу Cyberion, а мережа автоматів самообслуговування «Бінокль кава» взялася заповнювати польські торгові центри.
Лідерами за відкриттями українських франшиз з 2022 року залишаються Польща та Німеччина – після вторгнення в ці країни виїхало найбільше українців, каже співвласник консалтингової компанії Most Franchising Артем Чорний.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.