Технологічні лідери Apple Inc., Amazon.com Inc. та Alphabet Inc. у четвер, 2 лютого, опублікували фінансові результати, які показують, що економічний спад знижує попит на все, від електроніки та електронної комерції до хмарних обчислень та цифрової реклами, пише Bloomberg.
Ключові факти
- Продажі Apple впали більше, ніж прогнозували аналітики, у святковий квартал через мляві покупки iPhone і Mac.
- Дохід Amazon скоротився через слабкий споживчий попит на продукти, що продаються в інтернеті, уповільнилось зростання колись процвітаючого бізнесу, який надає компаніям віддалені обчислювальні потужності.
- Результати Alphabet не відповідали оцінкам після того, як клієнти скоротили замовлення на рекламу, яка зʼявляється поряд із результатами онлайн-пошуку.
- «Війна в Україні, інфляційний тиск, економічна невизначеність та макроекономічні перешкоди призвели до зниження споживчих настроїв у 2022 році, тоді як користувачі смартфонів скоротили частоту своїх покупок», — написав старший аналітик Counterpoint Research Харміт Сінгх Валія у звіті Apple.
- Слабкість економіки також вплинула на попит бізнесу на рекламу та хмарні обчислення, сказав Мандіп Сінгх, керівник відділу технологій Bloomberg Intelligence. Млява економіка була найбільш очевидною в Alphabet.
- Акції всіх трьох компаній впали на премаркеті: Amazon упав на 5,4%, а Alphabet – на 3,8%. Apple втратила 3,2%.
- Три компанії наголосили, як вони працюють, щоб подолати спад. Генеральний директор Amazon Енді Джассі зосередив увагу на зусиллях компанії зі скорочення витрат, зупинивши різке збільшення найму. Фінансовий директор Alphabet Рут Порат також повідомила інвесторам, що цього року компанія «значно» уповільнить темпи найму співробітників.
Контекст
Корпорація Apple повідомила про сукупну виручку в розмірі $117,2 млрд за останній квартал 2022 року, що на 5,5% менше, ніж за той же період 2021 року, і нижче за прогнози аналітиків у $121,1 млрд. Значні збої в ланцюжку поставок у Китаї призвели до затримки поставок iPhone під час важливого святкового періоду.
Гірші, ніж очікувалося, показники свідчать про залежність Apple від виробництва в Китаї і відбулися після того, як постачання iPhone було порушено спалахом COVID-19 на заводі Foxconn у Чженчжоу. Виконавчий директор Тім Кук дав зрозуміти, що виручка за перші три місяці цього року також буде меншою, ніж у попередньому році, хоча очікується, що продаж iPhone «прискориться».
Апетит споживачів до електроніки послабився на тлі зростання відсоткових ставок, падіння фондового ринку та побоювань рецесії. Надлишок пропозиції означає різкий поворот від глобального дефіциту чипів протягом двох років підвищеного попиту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.