Категорія
Новини
Дата

Fedoriv Group відкриє магазин сувенірів у Буковелі. Яким буде Bukovel Design Store

1 хв читання

Fedoriv Group разом із командою Буковелю відкриють Bukovel Design Store /Ілюстрація Shutterstock/Ruslan Lytvyn

У відкриття інвестували приблизно $200 000, говорить Федорів. Фото Ілюстрація Shutterstock/Ruslan Lytvyn

Креативна група Fedoriv Group разом із командою курорту Буковель працюють над створенням Bukovel Design Store – магазина із сувенірною лінійкою від місцевих митців. Першу точку відкривають як експеримент у грудні, розповів засновник Fedoriv Group Андрій Федорів.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Мета проєкту – підтримати локальну культуру, каже керівник Офісу сталого розвитку курорту Bukovel Богдан Красавцев. Магазин створюють як майданчик для крафтових виробників, художників і дизайнерів із Карпатського регіону.
  • «Ми домовилися з клієнтом провести експеримент на 1–2 роки, в межах якого запустимо Bukovel Design Store і перевірятимемо гіпотези, які зʼявляться під час роботи», – каже Федорів. Серед них – чи є попит на вироби автентичних карпатських майстрів і чи хочуть люди купувати гірський мерч. 
  • Товари будуть розраховані на різні категорії відвідувачів курорту в ціновому діапазоні від кількох до сотні доларів, зокрема одяг, лижні речі, функціональні аксесуари. 
  • Площа першого магазину – 42 кв. м. Якщо формат покаже результат, бізнес розширять всередині курорту, каже Федорів. У відкриття інвестували приблизно $200 000.
  • Bukovel Design Store має передати культуру регіону мовою предметів, каже засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба. Її компанія розробляє дизайн-проєкти для магазинів. «Люди хочуть привозити додому не магнітик, а автентичну річ – авторську роботу, що несе історію місця. Такий формат має потенціал для інших курортів», – додає вона. 
  • Новий магазин – частина стратегічного плану оновлення курорту, погодженого влітку 2025-го. «Наше завдання – довгострокове бачення розвитку курорту», – каже Федорів. План, над яким співпрацювали з архітекторами, етнографами, культурологами й урбаністами, розрахований на п’ять і більше років. Він передбачає понад 100 проєктів. Найбільший з них – перебудова центру курорта, додає Федорів.
  • Стартом стане оновлення центральної площі – роботи розпочнуться навесні 2026-го.
  • «Design Store – не єдиний проєкт, який можемо зробити разом із Буковелем, – каже Федорів. – Будемо орієнтуватися на результати».

Контекст

Андрій Федорів, 46, керує креативно-інвестиційною групою Fedoriv, до складу якої входять маркетингова агенція Fedoriv Agency, венчурний фонд Vesna Capital, коворкінг Kooperativ, спеціалізовані агенції HyperNormal та Volta Buro, YouTube-канал Fedoriv Vlog, навчальний курс Brandfather для підприємців.

Цьогоріч група вийде на виторг понад $10 млн. У майбутньому Федорів хоче залишити у команді агенції 30–50 людей й зосередитися на стартапах та інвестиційному портфелі, який приноситиме пасивний дохід.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні