Служба доставки Glovo планує створити перший в Україні та Києві пересадний вузол для велотранспорту біля станції метро «Почайна». Компанія інвестує в проєкт 5 млн грн, йдеться в пресрелізі.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Для реалізації цього проєкту Glovo і Київська міська рада підписали меморандум. Це дасть змогу втілювати проєкти й в інших напрямах – соціальні доставки, підтримка малого та середнього бізнесу та розвиток інфраструктури міста.
- Наймасштабнішим проєктом в Києві в межах довгострокової програми сталого розвитку для міст Glovo Acts стане створення першого в Україні пересадного вузла для велотранспорту. У киян буде можливість залишати свої велосипеди на громадському паркінгу, що охороняється.
- Велопарковку планують побудувати на перетині проспекту Оболонського з проспектом Степана Бандери поблизу ст. м. «Почайна» в Оболонському районі. Це місце обрали через наявність велосмуг та можливості безпечно дістатись його велосипедом згідно з Правилами дорожнього руху. Рішення приймали спільно з Департаментом транспортної інфраструктури КМДА та ГО «Асоціація велосипедистів Києва» – U-Cycle.
- «Враховуючи специфіку нашої компанії, нам важливо, щоб велоструктура розвивалась. Ми сподіваємось, що цей проєкт стане одним із багатьох, які покращать життя у місті», – прокоментувала Марина Павлюк, гендиректорка Glovo в Україні.
Контекст
Сервіс доставки Glovo заснований в 2015 році в іспанській Барселоні. Зараз у компанії працюють 5000 людей у 25 країнах, український офіс – 240 співробітників. Власник Glovo – німецький Delivery Hero, якому належить 94% акцій, формально угода з поглинання завершилася в липні 2022 року.
Оборот (GMV) материнської Delivery Hero у третьому кварталі 2022 року зріс на 12% – до €11,45 млрд. Фінансові показники Glovo не розкриваються, проте сукупний оборот на всіх ринках за той же період збільшився на 40%. Прогнозований річний оборот сервісу у 2022 фінроці – €3,7–3,9 млрд.
Середній місячний дохід київського кур’єра Glovo в грудні 2022-го – 25 000–30 000 грн, за умови якщо здійснювати доставки впродовж восьми годин на день. Рік тому цифри були скромнішими – 16 000–18 000 грн, але для компенсації інфляції компанія з червня збільшила бонусну ставку.
На платформі Glovo зареєстровано понад 50 000 кур’єрів, які виконали бодай одне замовлення. Кількість активних кур’єрів компанія не розкриває.
Найбільше реєстрацій у мільйонних Києві та Львові. Наразі Glovo працює у 38 локаціях із запущених до 24 лютого 39. Зіграла ставка на нові невеликі міста на заході – Калуш, Коломию, Мукачево та інші – там справи йдуть угору.
Генеральна менеджерка Glovo в Україні Павлюк оцінює частку ринку сервісу в Україні як «значно більша за 50%».



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.