Google оголосила про запуск PaLM 2, своєї новітньої великої мовної моделі (LLM), яка працюватиме з оновленим чат-інструментом Google Bard, конкурентом ChatGPT від OpenAI, і служитиме базовою моделлю для більшості нових функцій штучного інтелекту, пише The Verge.
Ключові факти
- Як зазначив старший науковий директор Google Слава Петров, PaLM 2 набагато краще справляється з низкою текстових завдань, включаючи міркування, кодування та переклад. «Він значно покращений порівняно з PaLM 1, про який оголошено у квітні 2022 року», – сказав Петров.
- PaLM 2 здатний розуміти ідіоми різними мовами. У документі, що описує можливості PaLM 2, інженери Google заявили, що рівень володіння мовою системи «достатній для навчання цій мові».
- Як і інші великі мовні моделі, на створення яких витрачається величезна кількість часу та ресурсів, PaLM 2 – це не окремий продукт, а сімейство продуктів з різними версіями, які будуть розгорнуті у споживчих і корпоративних умовах.
- У власному домені Google PaLM 2 вже використовується для підтримки 25 функцій та продуктів, включаючи Bard, експериментальний чат-бот компанії.
- Оновлення, доступні через Bard, включають покращені можливості кодування й розширену мовну підтримку. Він також застосовується для розширення можливостей таких програм Google Workspace, як Документи, Презентації та Таблиці.
- Показово, що Google заявляє, що найлегша версія PaLM 2, Gecko – досить мала, щоб працювати на мобільних телефонах, обробляючи 20 токенів за секунду.
- За допомогою PaLM 2 Google сподівається скоротити «розрив у сфері ШІ» між компанією та такими конкурентами, як Microsoft, яка активно впроваджує мовні інструменти ШІ у свій пакет програмного забезпечення Office.
- Також компанія представила оновлення своєї пошукової системи, включивши до неї досягнення штучного інтелекту. Функція пошуку на основі ШІ, а також оновлення чат-бота Bard та таких продуктів, як Gmail та Google Docs, засновані на PaLM 2.
Контекст
У квітні корпорація Google взялася за розробку нової пошукової системи зі штучним інтелектом (ШІ), писало видання The New York Times. Ідея нового проєкту полягає в тому, що пошуковик намагається передбачити питання користувача і запропонувати «набагато більш персоналізований досвід». Також Google розробляє оновлення під кодовою назвою Magi для наявного пошукового запиту. Одна з нових функцій – чат-бот для розробників, який може писати код.
Google має намір впровадити генеративний ШІ у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, писало видання Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року. Доходи Google від реклами впали на 4% в останньому кварталі минулого року, внаслідок чого загальне зростання виручки материнської компанії Alphabet становить лише 1%.
Також Google змінює спосіб подання результатів пошуку, додаючи чат зі ШІ, а також короткі відео та пости в соціальних мережах, пише The Wall Street Journal. Компанія відходить від традиційного списку результатів, який зробив його домінуючою пошуковою системою.



Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та новинами від Forbes
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.