Музичний лейбл Pomitni та торговельна мережа «Аврора Мультимаркет» запустили музичну платформу «На її основі». Вона допомагатиме українським артистам створювати та розповсюджувати контент, розповіла на форумі Forbes «Вільна» СЕО Pomitni Ірина Горова.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Платформа вкладатиме гроші в українську музику, каже Горова. «Pomitni відповідатиме за пошук артистів і створення екосистеми для їхнього росту, «Аврора» допомагатиме системними інвестиціями та розбудовою інфраструктури проєкту», – додає СЕО лейблу. Pomitni також займатимуться пошуком партнерів для музикантів.
- Pomitni та «Аврора» познайомились завдяки спільноті CEO Club. Один із принципів мережі – допомога українській культурі, і «Аврора» шукали для цього партнера, розповідає Горова.
- Платформа надаватиме артистам гранти та організовуватиме кемпи – це формат, коли музикантів збирають в одному просторі на тиждень, пояснює Горова. В результаті артист отримує готовий матеріал. На базі платформи планують проводити музичні фестивалі та освітні курси.
- Музика митців, які співпрацюють з платформою, буде звучати у 1400 магазинах мережі «Аврора», у яких 45 млн відвідувань на місяць. «Аврора» підписала договір з УААСП – організацією колективного управління, що спеціалізується на зборі та виплаті авторської винагороди. «У мережі звучатиме музика лише українських виконавців, – каже Горова. – Вони отримуватимуть авторські».
- До платформи долучатимуть артистів, яким потрібна підтримка на старті і освіта. Великих артистів запрошуватимуть як продюсерів для початківців. Екосистема працюватиме з артистами трьох категорій:
- невідомі таланти
- з артистами, у яких є напрацювання, але які ще не відомі широкій публіці
- молоді популярні артисти
- Скільки інвестуватиме «Аврора»? Бюджет ще не рахували, каже Горова. Розміри грантів становитимуть від $1000 до $10 000. Суми варіюватимуться залежно від цілі – лише створення треку, чи також просування та кліп.
Контекст
У червні 2023 року лейбл MOЗGI Entertainment провів ребрендинг і змінив назву на Pomitni. СЕО та єдина власниця Pomitni – Ірина Горова, яка до 2022-го керувала лейблом разом із продюсером Олексієм Потапенко. Він усунувся від управління після початку повномасштабного вторгнення.
Серед артистів, які співпрацюють із лейблом: DOROFEEVA, OTOY, Анна Трінчер, «Love, Mary», NAZVA, Dima PROKOPOV, Я Тоня, Liza Bibikova, IRYN.
«Аврора Мультимаркет» – всеукраїнська мережа магазинів формату One dollar store. Перший маркет відкрився у Полтаві 2011 року, а зараз бізнес нараховує близько 1400 магазинів по всій Україні.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.